Το πρώτο σκέλος του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με τη βραδινή Ειδική «Βωξίτες» 8.48 χλμ. με τα πληρώματα να ακολουθούν πορεία προς την Ιτέα για την τελευταία τεχνική υποστήριξη της ημέρας καθώς και για την ολονύχτια ανασυγκρότηση.
To πρώτο σκέλος περιλάμβανε 4 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 44.09 χλμ. και στην κορυφή βρίσκονται οι βρετανοί Μακ Κόρμακ-Μίτσελ με το φοβερό σε ήχο και δύναμη Ford Escort MKII.
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Ford εναντίον Ford μάχονται στην κορυφή της κατάταξης
Οι Βρετανοί από τις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις, ενώ σε μια ταχύτεροι ήταν οι Πιεράντζολι- Φαρνόκια (πρώην συνοδηγός του Αγκίνι επι εποχής Lancia Integrale) με Ford Sierra Cosworth 4X4 oι οποίοι προηγούντο πριν την τελευταία κατηφορική Ειδική Διαδρομή κατά 1.17 δευτ.
Στην νυχτερινή Ειδική Διαδρομή, οι Βρετανοί με το Escort ήταν ταχύτεροι κατά 26’’ 38 και πέρασαν έτσι μπροστά κατά 25’’21. O λόγος που πέρασαν μπροστά ήταν γιατί το κόκκινο Sierra έκανε τετ-α-κε, το μοτέρ έσβησε έτσι έχασαν πολύτιμο χρόνο.
Στην 3η θέση άλλο ένα βρετανικό πλήρωμα με ένα επίσης πολύ ωραίο Ford Escort MKII. Πρόκειται για τους Έρνι και Κάρεν Γκράχαμ που βρίσκονται όμως πολύ πίσω, στα 2’27’’32 από την κορυφή που σημαίνει τα δύο πρώτα πληρώματα θα «παίξουν» για τη νίκη.
Το πρώτο Ελληνικό πλήρωμα το βρίσκουμε στην 4η θέση, στα 34’’34 πίσω από τους τρίτους. Είναι οι Χαλιβελάκης-Παπαγεωργίου που κάνουν έναν θαυμάσιο αγώνα και ενδεχομένως να «παλέψουν» για την τρίτη θέση στο βάθρο, καθώς ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα.
Μια θέση πιο κάτω οι Τσέχοι που με τα περάσματά τους ξεσήκωσαν τους λίγους θεατές του πρώτου σκέλους, καθώς οδηγούν το Skoda Favorit σε ρυθμό full attack θυμίζοντας εποχές Σιμπέρα και Τρίνερ με ίδια αυτοκίνητα τη 10ετία του 1990.
Στην έκτη θέση οι Δελαπόρτας-Παναρίτης με το σωστά προετοιμασμένο Volkswagen Golf GTI, στα 23’’73 πίσω από τους Τσέχους, ενώ τρίτοι Έλληνες οι Μελάς-Βαρδαξής με Porsche 911 στα χρώματα της ποδοσφαιρικής ομάδας του Απόλλωνα.
Ο Μελάς βρίσκεται στα 20’24’’ πίσω από το Golf, ενώ οι Ρουστέμης-Ανδριανόπουλος με το πισωκίνητο Ford Sierra ακολουθούν στην 8η θέση, με την πρώτη 10άδα να συμπληρώνουν οι Γκουινάρ-Μεφρέ με το πισωκίνητο και δυσκολοδήγητο Renault 5 Turbo, με τη 10άδα να τη συμπληρώνουν οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με το πολύ καλό Ford Escort MKII.
Δε γίνεται όμως να παραλείψουμε τους Αργυρίου-Λάσκο που οδηγούν σαν τον άνεμο ένα εντελώς νορμάλ Toyota Starlet με κίνηση στον μπροστινό άξονα και βρίσκονται στην 11η θέση.
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Στο πρώτο σκέλος υπήρχαν και πολλές εγκαταλείψεις.
Το χορό άνοιξαν οι Χριστοδούλου-Σαμαράς με την ωραία Lancia 037 Beta. Εγκατέλειψαν από σπασμένη μπροστινή δεξιά ανάρτηση στην τελευταία δεξιά στροφή της πρώτης Ειδικής Διαδρομής «Σκούρτα» 13.02 χλμ.
Στην ίδια Ειδική Διαδρομή εγκατέλειψαν οι «Σάσσος»-Ματαλιωτάκης όταν έφυγε ο πίσω αριστερός τροχός στο Peugeot 309.
Οι Πιερρουτσάκος-Καραστεφάνου στη 2η Ειδική Διαδρομή με Peugeot 205.
Στη 2η Ειδική Διαδρομή «Θήβα» 14.53 χλμ. οι Παραδείσης-Φράγκου όπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή είχαν «γράψει» τον 2ο ταχύτερο χρόνο, έμειναν όταν το Ford Escort αρνήθηκε να δουλέψει.
Οι Αθανάσουλας-Μπασιούκας με πολύ καλό χρόνο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή από επιλογέα στη 2η Ειδική Διαδρομή.
Aπό τα 41 πληρώματα που εκίνησαν από την Ακρόπολη, έφτασαν στην Ιτέα τα 29.
Το δεύτερος σκέλος περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 78.59 χλμ. με τελευταία Ειδική Διαδρομή τη νυχτερινή «Καρούτες» 16.47 χλμ. με τεχνική υποστήριξη και ανασυγκρότηση και πάλι στην Ιτέα.
Δείτε στο βίντεο το Ford Escort των Μακ Κόρμακ-Μίτσελ που πρώτα ακούγεται και μετά εμφανίζεται…
Δείτε τη Lancia 037 Beta με σπασμένη μπροστινή δεξιά ανάρτηση