Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία ως ένας αγώνας που σχεδιάστηκε πάνω στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, χωρίς φαντασία και όραμα.
Και φυσικά δε μιλάμε στην ιδέα για κάποια άλλη διαδρομή, προβάλλοντας τη χώρα μας μέσω διαφορετικών διαδρομών και τοπίων.
Ήταν ένας αγώνας που για την ΟΜΑΕ είχε ένα και μόνο στόχο, τις όσο περισσότερες συμμετοχές (λέγε με και ταμείο) βασιζόμενη αποκλειστικά στο όνομα μαγνήτης. Και εκεί τελειώνουν τα πάντα.
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Αγώνας πρόκληση χωρίς τους κατάλληλους μαέστρους
Οργανωτής η ίδια η ΟΜΑΕ, η ομοσπονδία δηλαδή η οποία ελέγχει τα άλλα σωματεία για τους αγώνες που διοργανώνουν, αλλά την ΟΜΑΕ ποιος την ελέγχει, ουδείς.
Άραγε τι βαθμολογία θα έβαζε σε κάποιο σωματείο εάν είχε επιλέξει το μέρος όπου πραγματοποιήθηκε ο τεχνικός έλεγχος, στη βιομηχανική περιοχή του Σχιστού.
Ήταν προγραμματισμένος στο ΟΑΚΑ, αλλά λόγω έργων έπρεπε να μεταφερθεί αλλού.
Συμφωνούμε, Όχι όμως στα «σκουπίδια», άκρως ακατάλληλο μέρος για αγώνα επιπέδου ευρωπαϊκού, αλλά κυρίως για την εικόνα της χώρα μας.
Ο αγώνας φέτος ήταν ο τελευταίος γύρος του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ιστορικών αυτοκινήτων και παρά το γεγονός ότι οι τίτλοι είχαν κριθεί, τίμησαν τον αγώνα με την παρουσία τους 10 ξένα πληρώματα στην κατηγορία sporting.
Μάλιστα μερικές συμμετοχές, συμμετείχαν με πολύ καλά αυτοκίνητα.
Ξένα πληρώματα είχε και η κατηγορία regularity.
Η ΟΜΑΕ στο πλαίσιο «Ελευσίνα Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023» επέλεξε τη πόλη της Δυτικής Αττικής ως τερματισμό του αγώνα, αλλά και για την απονομή του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ιστορικών αυτοκινήτων.
Επιλογή πολύ σωστή, η Ελευσίνα καθώς θα ερχόντουσαν οι πρωταθλητές για την απονομή.
Αυτό από μόνο του το γεγονός αποτελούσε μεγάλη είδηση που έπρεπε να ήταν συνεχώς στις πρώτες γραμμές των ειδήσεων, αφού η Ελλάδα θα «βράβευε» τους νικητές.
Στην απονομή ήρθαν προσωπικότητες του σπορ, όπως η κλασάτη συνοδηγός Φαμπρίτσια Πονς, νικήτρια του Ράλι Ακρόπολις το 1982 με την Μισέλ Μουτόν με το Audi Quattro.
«Σήμερα» επισκέφθηκε τη χώρα μας για να παραλάβει το βραβείο ως πρωταθλήτρια της κατηγορίας 4 των ιστορικών μαζί με τον «Λούκι».
Παρόντες φυσικά και άλλοι διακριθέντες.
Ήταν η απονομή των πρωταθλημάτων για τη χρονιά που φεύγει
Δηλαδή η χώρα μας την Κυριακή 5 Νοεμβρίου ήταν στο επίκεντρο του ευρωπαϊκού ιστορικού αυτοκινήτου.
Όμως πέρασε στα ψιλά και μεταξύ των ενόντων, χωρίς υψηλούς προσκεκλημένους χωρίς εκπροσώπους των ΜΜΕ.
Επιπλέον η τοπική αυτοδιοίκηση «άδειασε» την ΟΜΑΕ, για το χώρο που παραχώρησε για ένα τέτοιο γεγονός που πίσω από τις απονομές προβάλλεται η χώρα μας.
Η αίθουσα ήταν στο περίπου, χωρίς κλιματισμό και το χειρότερο με ουρητήρια που θύμιζαν δημόσιες τουαλέτες και αυτές παρατημένες.
Βέβαια τον τελικό λόγο τον είχε η ΟΜΑΕ και ποιος πήρε την ευθύνη, τη στιγμή που πίσω από όλο αυτό η Ελευσίνα προβαλλόταν ως η Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2023.
Για μια ακόμα φορά η ΟΜΑΕ αποδείχτηκε πολύ κατώτερη των περιστάσεων.
Για να λάμψεις πρέπει να έχεις όραμα, στόχους.
Όταν κυριαρχεί η εσωστρέφεια δε μπορείς να «δώσεις» φως.
Είχε τη μεγάλη ευκαιρία η ΟΜΑΕ και την κλότσησε «κρυμένη»στο καβούκι της.
Για το τέλος, υψηλή βαθμολογία σε ότι αφορά την άμεση ενημέρωση και πλούσιο φωτογραφικό υλικό κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Γιάννη όπως πάντα πολύ σωστή κριτική αλλά στου κουφού την πορτακλπ