Το Peugeot 2008, είναι το μοντέλο που μαζί με το μεγαλύτερο 3008 εκτόξευσαν τη γαλλική εταιρία στην κορυφή των πωλήσεων στα SUV.
Design πολύ μπροστά, που όμως το μήνυμα για τη βαθιά αλλαγή σε ο,τι αφορά την αισθητική το είχε δώσει το 208, που εξακολουθεί να γράφει επιτυχημένη πορεία στις πωλήσεις.
Επιστροφή όμως στο 2008 που πέρασε από το σχεδιαστικό κέντρο της εταιρίας για ένα φρεσκάρισμα, όπου με άλλη εμφάνιση συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του.
Οι βασικές σχεδιαστικές αλλαγές έγιναν στο μπροστινό μέρος, όπου ξεχωρίζει η υπογραφή τριπλού φωτός στις άκρες των προφυλακτήρων, εμπνευσμένη από το νέο 508, σε συνδυασμό με τη νέα μάσκα που ενώνει τους προβολείς ενώ στο κάτω μέρος ο αεραγωγός είναι αρκετά μεγάλος.
Peugeot: Η έκδοση των φωτογραφιών είναι η 2008 GT
Έχουμε λοιπόν μια αρκετή επιθετική «μούρη» που συνδυάζεται από παράλληλη προς το έδαφος οροφή, για να μην θυσιάζει τον εσωτερικό χώρο, ενώ το σχήμα των πλαϊνών παραθύρων θυμίζει κάτι από τον κόσμο των coupe.
Στο πλάι επίσης του αυτοκινήτου κυριαρχούν οι ακμές ενώ στο κάτω μέρος υπάρχουν προστατευτικά όπως στα φτερά.
Επανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω Led φώτα, που αποτελούνται από τρία διπλά σώματα, ενώ ενώνονται με μια μαύρη λωρίδα που φιλοξενεί τη νέα γραφή της μάρκας.
Το λευκό 2008 των φωτογραφιών είναι η έκδοση GT, που για αυτό μας ενημερώνουν τα logo τα οποία βρίσκονται στη δεξιά μεριά της πόρτας των αποσκευών, και στα μπροστινά φτερά, στο ύψος των μαύρων εξωτερικών καθρεπτών αλλά και της επίσης μαύρης οροφής.
Πριν περάσουμε στο εσωτερικό να αναφέρουμε ότι οι εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι αμετάβλητες με τους αριθμούς να «λένε» 4.304/1.775/1.550 χλστ. με μεταξόνιο 2.605 χλστ. με 434 λίτρα αποσκευών, που αν αναδιπλωθεί η πίσω σειρά τα λίτρα αυξάνονται στα 1.467.
Επειδή πρόκειται για SUV που σημαίνει ότι κάποιον δρόμο πέρα από την άσφαλτο θα ακολουθήσετε, σας προτείνουμε να το παραγγείλετε με ρεζέρβα, γιατί και η άσφαλτος, όπως εξάλλου η πλειονότητα των Ελληνικών δρόμων κρύβουν πολλές παγίδες.
Το εσωτερικό ακολουθεί την κλασική διάταξη I-Cockpit δύο επιπέδων με το μικρό τιμόνι και τα υπερυψωμένα όργανα με τα τρισδιάστατα γραφικά με το καντράν να είναι 10 ιντσών, όπως και η οθόνη του infotainment με πολλές λειτουργίες, ενώ στο κάτω μέρος υπάρχει μια σειρά διακοπτών.
Στο κάτω μέρος της κονσόλας είναι ο state of art επιλογέας το μπουτόν για το ηλεκτρικό χειρόφρενο και το διακόπτης για το οδηγικό μενού.
Τα καθίσματα είναι φαρδιά και άνετα με χώρους για τους πίσω, ενώ είναι ορατή η ποιότητα που επικρατεί στο εσωτερικό.
O κινητήρας που κινεί το γαλλικό αυτοκίνητο είναι βενζίνης, χωρίς εξηλεκτρισμό, 3κύλινδρος 1.200 κ. εκ. απόδοσης 130 ίππων, με ροπή 230 Nm που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με paddle στο τιμόνι.
Peugeot: Γνωστή συνταγή του κινητήρα που κινεί ευχάριστα και φιλικά το αυτοκίνητο.
Οι αναρτήσεις είναι όσο πρέπει σφικτές, τα φαινόμενα πλεύσης απουσιάζουν εντελώς, οι κλίσεις είναι περιορισμένες.
Πολύ καλή αίσθηση του τιμονιού, υψηλός βαθμός στην ποιότητα κύλισης και στην ηχομόνωση, νιώθει οδηγός και επιβάτες τη σιγουριά του αυτοκινήτου στο δρόμο.
Το «μοτεράκι» έχει καλή απόκριση με την κατανάλωση να έχει κυμανθεί στα 8.7 λίτρα/100 χλμ.
Η τελική ταχύτητας ανέρχεται στα 203 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 9,4 δευτ. με 133 γρ./χλμ. εκπομπές βάση του πρωτόκολλου WLTP.
Φρέσκος λοιπόν αέρας στους δρόμους, από το ανανεωμένο Peugeot 2008, που εκτός από το design, κερδίζει οδηγό και επιβάτες για την ασφαλή οδική συμπεριφορά και το φροντισμένο εσωτερικό.
Τιμές από 34.000 ευρώ στην έκδοση GT, ενώ αυτήν την περίοδο υπάρχουν και προσφορές λόγω Black Friday.