Στόχος της Ferrari δεν είναι μόνο να «γράφει» ταχύτατους χρόνους στις πίστες της Formula 1 με τα μονοθέσιά της.
Το ίδιο ακριβώς επιθυμεί και για τα εμβληματικά της supercars παραγωγής, παρότι δε διεκδικούν πρωταθλήματα κατασκευαστών και οδηγών. Για τη θρυλική ιταλική εταιρεία λοιπόν η σκληροπυρηνική SF90 XX Stradale, είναι το νέο της «καμάρι», καθώς κατάφερε τον ταχύτερο γύρο μέσα στην πίστα του Φιοράνο, που έχει καταγραφεί μέχρι τώρα από μοντέλο της που έχει άδεια να κυκλοφορεί νόμιμα και στους δημόσιους δρόμους.
Σημειώνεται ότι η εν λόγω ιδιόκτητη πίστα της Ferrari βρίσκεται κοντά στην έδρα της, στο Μαρανέλο της Ιταλίας, ενώ έχει μήκος 2,99 χιλιόμετρα και 12 στροφές. Εκεί η SF90 XX Stradale ολοκλήρωσε «αστραπιαία» ένα γύρο της πίστας, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1 λεπτό και 17,3 δευτερόλεπτα!
Συγκριτικά, να πούμε ότι ήταν ταχύτερη κατά 1,4 δευτερόλεπτα από την «απλή» SF90 (με το προαιρετικό πακέτο Assetto Fiorano) στην οποία βασίζεται. Επίσης άφησε πίσω της σε χρόνο την εμβληματική LaFerrari κατά 2,4 δευτερόλεπτα, τη θηριώδη Enzo κατά 7,6 δευτερόλεπτα, τις ιστορικές F50 και F40, κατά 9,7 και 12,3 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
Πίσω από το τιμόνι της SF90 XX Stradale, όταν κατάφερε το συγκεκριμένο ρεκόρ χρόνου στις 16 Οκτωβρίου, βρίσκονταν ο Επικεφαλής Ανάπτυξης Δοκιμών Οδήγησης της Ferrari, Ραφαέλε ντε Σιμόνε. Οι carbon τροχοί 20 ιντσών της SF90 XX Stradale φορούσαν για την περίσταση ελαστικά Cup2R της Michelin.
Υπενθυμίζουμε ότι η SF90 XX Stradale χρησιμοποιεί ένα πανίσχυρο plug-in υβριδικό σύστημα, αποτελούμενο από twin-turbo V8 κινητήρα και τρεις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνδυαστικά 1.016 ίππους. Πρόκειται για την πρώτη έκδοση XX που επιτρέπεται να κυκλοφορεί στο δρόμο, παρότι βρίσκεται στο όριο μεταξύ ενός αγωνιστικού και «πολιτικού» αυτοκινήτου.