Όσο απροβλημάτιστη ήταν η πρώτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στο Mugello, τόσο η δεύτερη χαρακτηρίστηκε από τα διάφορα απρόοπτα.
Το πρώτο ήρθε λίγο μετά τη συμπλήρωση των πρώτων 30 λεπτών. Με το ρολόι να δείχνει 57 λεπτά μέχρι το τέλος της διαδικασίας, ο Νόρις είχε έξοδο. Ο Βρετανός έστειλε την MCL 35 στον τοίχο, όμως ήταν τυχερός καθώς με τη γωνία και την ταχύτητα που χτύπησε, η μόνη απώλεια ήταν η μπροστινή αεροτομή. Ωστόσο, μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο, οι δοκιμές διακόπηκαν.
Η συνέχεια φαινόταν απροβλημάτιστη μέχρι που 17 λεπτά πριν το τέλος, ήταν η σειρά του Ραϊκόνεν να έχει έξοδο. Έτσι, βγήκε για δεύτερη φορά κόκκινη σημαία.
Σύντομα η κανονική ροή επανήλθε και έπειτα από λίγη ώρα έπεσε η καρό σημαία.
Ωστόσο, τα απρόοπτα δεν είχαν τελειώσει.
Ενώ ο Φέτελ κινούνταν σε αργό ρυθμό, ώστε να επιστρέψει στα pits, ξαφνικά από τον κινητήρα του ακούστηκε ένας ήχος και αμέσως η υβριδική μονάδα σταμάτησε να λειτουργεί. Το περιστατικό θύμισε το αντίστοιχο συμβάν που είχε ο Λεκλέρκ στο ισπανικό Γκραν Πρι, όμως τότε ο Μονεγάσκος είχε καταφέρει να επανεκκινήσει τον κινητήρα του. Αντίθετα, στον Φέτελ δε συνέβη το ίδιο, οπότε αναγκάστηκε να “παρκάρει” την SF1000 στην άκρη της πίστας.
Μέσα σε όλα τα προαναφερθέντα, τη στιγμή του είχε και ο Λεκλέρκ. Ο νεαρός οδηγός της Ferrari έκανε τετ α κε, σταματώντας στην αμμοπαγίδα, όμως κατάφερε να βγει από αυτή και να συνεχίσει κανονικά τις δοκιμές.
Όσον αφορά την κατάταξη, στην κορυφή συναντάμε τις δύο Mercedes. Ο Μπότας επανέλαβε την καλή πρωινή του επίδοση και κατάφερε να είναι ξανά μπροστά από τον team mate του, βελτιώνοντας το χρόνο του σε σχέση με το FP1.
Σε παράταξη πίσω τους βρέθηκαν οι Φερστάπεν και Άλμπον. Το ίδιο έκαναν και οι δύο Renault, των Ρικιάρντο και Οκόν, στις θέσεις 5 και 6, αντίστοιχα.
Ο Πέρες ανέβασε τη Racing Point μέχρι την έβδομη θέση, με τον Γκασλί να ακολουθεί.
Οι Ραϊκόνεν και Λεκλέρκ ήταν εκείνοι που κατέλαβαν τις δύο τελευταίες θέσεις της πρώτης δεκάδας.
Μετά την τρίτη θέση του Λεκλέρκ στο FP1, η Ferrari δείχνει να επιστρέφει στις μέτριες έως κακές επιδόσεις της. Παρ’ όλα αυτά, η εικόνα δείχνει να είναι ελαφρώς βελτιωμένη. Στο FP1, αν εξαιρέσουμε τον Μονεγάσκο, το ταχύτερο μονοθέσιο με κινητήρα Ferrari ήταν στην 11η θέση (ο Ραϊκόνεν). Στο FP2, ο ίδιος οδηγός πέτυχε να ανέβει κατά δύο θέσεις.
Σίγουρα αυτές οι εναλλαγές δημιουργούν απορία σχετικά με την πορεία των Ferrari, Alfa Romeo και Haas, σε αυτόν τον τόσο σημαντικό αγώνα για την ιστορία της Scuderia.