Η αλήθεια είναι ότι η Lancia απουσιάζει εδώ και αρκετά χρόνια, όχι μόνο από την ελληνική αγορά, αλλά και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Το Ypsilon το «κρατάει» η Stelantis με διάφορες σχεδιαστικές ενέσεις, το οποίο απευθύνεται κυρίως στην Ιταλική αγορά.
Είναι απορίας άξιο πως αυτή η θρυλική ιταλική μάρκα, που ήταν συνώνυμη με την πολυτέλεια, αλλά και με τις αγωνιστικές διακρίσεις (νίκες και τίτλοι σε πίστα και στα ράλι της παγκόσμιας σκηνής) πήρε αυτή, την τόσο καταδικαστική πορεία.
Lancia: Το Ypsilon θα αποκαλυφθεί στο Μιλάνο
Η νέα Lancia Ypsilon λοιπόν θα αποκαλυφθεί στο Μιλάνο, τον Φεβρουάριο του 2024, αλλά μέχρι τότε η εταιρία μας δίνει μια πρώτη εικόνα του εσωτερικού που αντιπροσωπεύει την αρχή της αντίστροφης μέτρησης.
Μια μικρή λεπτομέρεια από το εσωτερικό της νέας Lancia Ypsilon, που εικονίζονται ο διευθύνων σύμβουλος της Lancia Λούκα Ναπολιτάνο με τον Φούζο Κασίνα, διευθύνων σύμβουλος της ομώνυμης εταιρείας επίπλων Cassina, που θα σχεδιάσει το εσωτερικό της ειδικής έκδοσης.
Της Ypsilon Limited Edition Cassina, μιας ειδικής έκδοσης εκκίνησης της νέας γενιάς η οποία θα είναι σαν δώρο για τα 117α γενέθλια της Lancia σε 1906 αριθμημένα αυτοκίνητα.
Το ειδικής επεξεργασίας δερμάτινη επένδυση θα είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού της Lancia Ypsilon Limited Edition Cassina.
Προς το παρόν δεν υπάρχει συνολική ματιά στο εσωτερικό της νέας Lancia Ypsilon.
Πρωταγωνιστής των φωτογραφιών είναι το «τραπέζι», στοιχείο που θα λειτουργήσει ως σύνδεσμος για όλες τις Lancia του μέλλοντος.
Λαμβάνεται από την ιδέα Pu+Ra HPE, δεν θα είναι απλώς ένα στοιχείο σχεδίασης και άνεσης.
‘Οπως φαίνεται σε φωτογραφία, θα αντιπροσωπεύει στην πραγματικότητα το στοιχείο πρόσβασης στο νέο σύστημα ψυχαγωγίας S.A.L.A., ακρωνύμιο για Sound, Air , Light and Augmented.
Το κέντρο ελέγχου για κάθε πτυχή του αυτοκινήτου, που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από τον Όμιλο Stellantis και κινούμενο από τεχνητή νοημοσύνη για καλύτερη προσαρμογή στις προτιμήσεις του οδηγού.
Lancia: Το Ypsilon θα φέρει και θερμικούς, υβριδικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες
Το νέο Ypsilon θα αλλάξει ριζικά, σε σχήμα και τεχνολογίας καθώς όπως γνωρίζουμε εδώ και καιρό, η νέα Lancia Ypsilon θα γίνει crossover μικρομεσαίας με μήκος περίπου 4 μέτρων, όπως τα διάφορα Jeep Avenger, Fiat 600 και η μελλοντική Alfa Romeo SUV.
Θα μοιράζεται επίσης την ίδια πλατφόρμα, την CMP προέλευσης PSA ικανή να φιλοξενεί τόσο θερμικούς κινητήρες, υβριδικά σύνολα αλλά και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Ακολουθώντας το παράδειγμα της Jeep, με το Avenger, οι πληροφορίες «λένε» ότι αρχικά το νέο Ypsilon θα είναι μόνο ηλεκτρικό με 54 kWh μπαταρίας ενώ θα ακολουθήσουν αργότερα οι θερμικές και υβριδικές εκδόσεις με μοτέρ 1.2 λίτρων turbo.