Με το ράλι Ιαπωνίας έπεσαι η αυλαία του WRC της φετινής χρονιάς και η Hyundai θέλει να γυρίσει πολύ γρήγορα τη σελίδα του 2023.
Στην αίθουσα με τα τρόπαια της Hyundai Motorsport δεν υπάρχει ένας τίτλος WRC που στη βάση του κυπέλλου να γράφει το 2023.
Η χρονιά πέρασε δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα και πλέον ο στόχος είναι το 2024.
Hyundai: Ενισχύθηκε σημαντικά η ομάδα
Η Hyundai δείχνει να είναι το πρώτο φαβορί, καθώς με τη μεταγραφή του Οτ Τάνακ ενισχύθηκε σημαντικά.
Είναι και κάτι επιπλέον.
Η φινλανδική σαΐτα, που ονομάζεται Κάλε Ροβάνπερα θα έχει περιορισμένο πρόγραμμα το 2024 (εμείς τον θέλουμε πάντως να συμμετάσχει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις), όπως και ο Οζιέ, με τη βαριά φανέλα της Toyota να τη «σηκώνουν» ο Έβανς με τον Κατσούτα σε φουλ πρόγραμμα.
Είναι λοιπόν ένα επιπλέον «δώρο» στην ομάδα της Hyundai, ειδικά το περιορισμένο πρόγραμμα του Κάλε
Εκ πρώτης όψεως σαφώς και είναι, αλλά το ζήτημα είναι πως θα το χειριστεί ο Αμπιντεμπούλ και τα υπόλοιπα στελέχη της αγωνιστικής ομάδας της Hyundai,την επόμενη χρονιά που θα έχει δύο κοκόρια στο ίδιο κοτέτσι.
Νεβίλ και Τάνακ, Τάνακ και Νεβίλ θα είναι οι αιχμές του δόρατος της ομάδας για το 2024, με Σόρδο, που όπως δήλωσε στην Ιαπωνίας θα συνεχίσει να φοράει φόρμα και κράνος για ένα χρόνο ακόμα αλλά σε περιορισμένους αγώνες και αυτός, τον Λάπι που επίσημα τον έχει ανακοινώσει για πρόγραμμα «μισής» χρονιάς ενώ είναι και ο Σούνινεν στην άλλη άκρη του τηλεφώνου.
Hyundai: Δεν έχει ανακοινώσει επισήμως την οριστική σύνθεση
Από πλευράς δυναμικού η Hyundai έχει τον πιο δυνατό συνδυασμό, ικανό να φέρει αποτέλεσμα σε όλα τα τερέν, άσφαλτο, βροχή, χιόνι, χώμα, λάσπες.
Το πρώτο συμπέρασμα θα βγει στο τέλος του Ιανουαρίου με την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, το απρόοπτο λόγω καιρικών συνθηκών ράλι Μόντε Κάρλο.
Μπορεί να απουσιάζει ο παγκόσμιος πρωταθλητής Κάλε Ροβάνπερα, αλλά θα είναι παρών ο Οζιέ , ο πιο έμπειρος οδηγός του WRC.
Τα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές…