Η Volkswagen μας συστήνει το προηγμένο της σύστημα “Exit Warning System”, το οποίο προστατεύει από ένα σύνηθες είδος ατυχημάτων που καταγράφονται κυρίως εντός της πόλης.
Ο λόγος για το απρόσεκτο άνοιγμα των θυρών από επιβάτες μόλις σταθμεύσει το αυτοκίνητο, που έχει ως αποτέλεσμα το χτύπημα άλλων οχημάτων, πεζών ή δικυκλιστών που τυχαίνει να περνούν εκείνη τη στιγμή σε αρκετά κοντινή απόσταση.
Από την ηλεκτρική ναυαρχίδα της Volkswagen, το νέο ID.7, δε θα μπορούσε φυσικά να απουσιάζει το “Exit Warning System”. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία δυο αισθητήρες ραντάρ, τοποθετημένοι στο αριστερό και δεξί τμήμα του πίσω προφυλακτήρα, «σκανάρουν» την κίνηση πίσω από το όχημα.
Έτσι οι επιβάτες ενημερώνονται ότι δεν πρέπει να ανοίξουν την πόρτα πριν καν ακουμπήσουν τη χειρολαβή. Αρχικά ανάβει αυτόματα ένα Led φως στον αντίστοιχο πλευρικό καθρέπτη, ενώ αν αγνοηθεί αυτή η προειδοποίηση και κάποιος επιβάτης επιχειρήσει να ανοίξει εκείνη τη στιγμή την πόρτα, αυτό εμποδίζεται για ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Αν τελικά ο επιβάτης επιμείνει και ανοίξει την πόρτα ακούγεται ένας προειδοποιητικός ήχος.
Σημειώνεται ότι για την αποτελεσματικότερη εφαρμογή του “Exit Warning System” και για να καλύπτει όλους τους επιβάτες (η λειτουργία του αφορά και τις πίσω πόρτες) του ID.7 παραμένει ενεργό για τρία λεπτά μετά τη στάθμευση του οχήματος και την απενεργοποίηση του κινητήρα. Εκτός από το ID.7 το “Exit Warning System” είναι επίσης στάνταρ στα Passat και Tiguan.
Η μόνη διαφορά είναι ότι επειδή τα Passat και Tiguan διαθέτουν μηχανικές κλειδαριές θυρών, η πρόσθετη δυνατότητα καθυστέρησης ανοίγματος της πόρτας δεν είναι διαθέσιμη. Προαιρετικά διαθέσιμο είναι το “Exit Warning System” στα ηλεκτρικά ID.4 και ΙD.5, ενώ το πρώτο Volkswagen που απέκτησε το συγκεκριμένο σύστημα ασφαλείας είναι το υφιστάμενο Golf.