Για το αμιγώς ηλεκτρικό Honda e υπάρχουν τα λόγια ενός σοφού που αναφέρει χαρακτηριστικά για το τέλος του ιαπωνικού μοντέλου.
«Υπάρχουν εκείνες οι ιστορίες που χαρακτηρίζονται με αίσιο τέλος, αλλά και εκείνες που δεν είναι έτσι, αλλά σε κάποιο σημείο, κάπως σύντομο, λένε ήδη το αντίο».
Ξέρουμε, ότι η αγάπη τελειώνει και το ίδιο τελειώνει η αγάπη της Honda για το μικρό της ηλεκτρικό αυτοκίνητο που είχε προορισμό την ευρωπαϊκή αγορά.
Honda e: Αντίο μετά από τρία χρόνια
Μετά από μόλις τρία χρόνια παραγωγής, το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το πρώτο μοντέλο μηδενικών εκπομπών ρύπων της ιαπωνικής φίρμας, αποχώρησε από τους τιμοκαταλόγους της εταιρείας. Για να το επιβεβαιώσετε, απλώς ελέγξτε τον επίσημο τιμοκατάλογο που είναι αναρτημένος.
Αν το δούμε προσεκτικά το μοντέλο, ήταν καινοτόμο, και φουτουριστικό.
Όμως γεννήθηκε το 2020, την περίοδο της πανδημίας που δεν ήταν και ιδιαίτερα ευνοϊκή.
Η αποτυχία στο πολύ δύσκολο ράλι των πωλήσεων, που ανάγκασε τον σχετικό αποχαιρετισμό της Honda, μοντέλο το οποίο κέντρισε το ενδιαφέρον για το ρετρό στυλ και τους φιλόξενους εσωτερικούς χώρους, (καινοτομία οι εξωτερικοί καθρέπτες με κάμερες στις άκρες του ταμπλό) που ήταν συνδεδεμένο και με την υψηλή τιμή.
Το ηλεκτρικό ιαπωνικό αυτοκίνητο πόλης, με τιμή γύρω στις 35.000 ευρώ, με δηλωμένη αυτονομία λίγο πάνω από 200 χλμ., ήταν κάτι που δεν ενθάρρυνε την αγορά με τα άλλα μοντέλα, πιο μεγάλα σε χώρους και πιο «φτηνά» στην απόκτησή τους και με μεγαλύτερη αυτονομία.
Για αυτούς τους λόγους οι πωλήσεις ήταν περιορισμένες και πλέον η ιαπωνική μάρκα αποφάσισε να αλλάξει πορεία αποχαιρετώντας το Honda e.