Για το διαφημιστικό σποτ του νέου, plug-in υβριδικού Wrangler, η Jeep χρησιμοποίησε ένα απόσπασμα από το βιβλίο “Pale Blue Dot: A Vision of the Human Future in Space” του Καρλ Σέιγκαν, το οποίο μάλιστα αφηγείται ο ίδιος ο αστροφυσικός.
Πίσω από τη δημιουργία του σποτ, κρύβεται μια ενδιαφέρουσα ιστορία.
Τον Οκτώβριο του 2017 ο Ολιβιέ Φρανσουά, επικεφαλής της FCA, έκανε ένα τηλεφώνημα. Στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν η συγγραφέας και παραγωγός ταινιών, Ανν Ντρουγιάν, χήρα του Καρλ Σέιγκαν. Σε αυτή την επικοινωνία ο Φρανσουά ζήτησε από την Ντρουγιάν να χρησιμοποιήσει η εταιρεία ένα απόσπασμα από το έργο του συζύγου της, στο πλαίσιο της προώθησης ενός νέου μοντέλου. Η απάντηση της παραγωγού ήταν “επικοινωνήστε ξανά όταν η FCA θα κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό Jeep”.
Έτσι, μετά από δύο χρόνια ο Φρανσουά επανέλαβε το τηλεφώνημα, ώστε να ενημερώσει την Ντρουγιάν ότι πλέον αυτό το μοντέλο υπάρχει, αναφερόμενος στο Jeep Wrangler 4xe. Πλέον η άδεια για χρήση υλικού του Σέιγκαν δόθηκε.
Ωστόσο, η πρόταση του Φρανσουά πήγαινε ένα βήμα παραπέρα. Δήλωσε στην γυναίκα που ήταν στο πλευρό του διάσημου αστροφυσικού μέχρι το τέλος της ζωής του, ότι μπορεί να επιλέξει δύο περιβαλλοντικές οργανώσεις. Σε αυτές, η FCA θα προσφέρει κάποια χρήματα. Το ποσό θα εξαρτηθεί από το πόσα views θα συγκεντρώσει στο YouTube το διαφημιστικό σποτ που δημιουργήθηκε. Στην καταμέτρηση της FCA προσμετρώνται μόνο τα views που είδαν το βίντεο μέχρι το τέλος.
Πατήστε, λοιπόν, το “play” και δείτε το video διάρκειας 1 λεπτού και 51 δευτερολέπτων. Εϊναι για καλό σκοπό.
Εκτός από το YouTube, το σποτ θα “παίξει” και στην τηλεόραση στις 22 Σεπτεμβρίου, στο κανάλι Fox, το οποίο είναι εθνικής εμβέλειας στις Η.Π.Α. Εκείνη την ημέρα στο εν λόγω κανάλι θα κάνει πρεμιέρα μία νέα σειρά ντοκιμαντέρ με θέμα το διάστημα. Η ονομασία της θα είναι “Cosmos: Possible Worlds” και αντλεί έμπνευση από το έργο του Σέιγκαν.
https://www.youtube.com/watch?v=MbLVPtESzdc