Αυτή η δοκιμασία της 6ης Ειδικής Διαδρομής, του Ντακάρ από το Shubaytah στο Shubaytah των 781 χλμ. από τα οποία τα 572 χλμ. Ειδική Διαδρομή στους αμμόλοφους της Empty Quarter θα διεξαχθεί σε 48 ώρες.
Επομένως, διεξάγεται σε δύο ημέρες με τους περιορισμούς μιας διαδρομής μαραθωνίου, ακόμη και αν επιτρέπεται η αμοιβαία βοήθεια μεταξύ των αγωνιζομένων το βράδυ. Αλλά αυτή τη φορά τα πληρώματα θα έχουν διαφορετική ώρα κατάκλισης καθώς σταμάτησαν σε διαφορετικά μπιβουάκ.
Ντακάρ: Ώρα 16:00 τα πληρώματα έσβησαν τα μοτέρ
Όταν τα ρολόγια έδειξαν 16:00 Πέμπτη 11 Ιανουαρίου, όλα τα οχήματα έπρεπε να σταματήσουν στο επόμενο μπιβουάκ που θα συναντήσουν.
Χωρίς σύνδεση και χωρίς ενημέρωση στις επιδόσεις των αντιπάλων τους, τα πληρώματα θα στρατοπεδεύσουν και στη συνέχεια θα συνεχίσουν το ταξίδι την επόμενη μέρα στις 7 το πρωί για να ολοκληρώσουν το τμήμα της διαδρομής που απομένει να καλυφθεί.
Η εξαιρετικά υψηλή κατανάλωση λόγω της πολύ βαριάς άμμου ώθησε την οργανωτική επιτροπή να μειώσει την απόσταση στα 547 χλμ. και να επιβάλει ένα τμήμα μέτριας ταχύτητας μεταξύ του 54ου χλμ. της Ειδικής Διαδρομής και του 90στού.
Το σκέλος πάντως ξεκίνησε με τα τρία Audi στην επίθεση και στο 49ο χλμ. ταχύτεροι είναι οι Σάινθ-Κροθζ στο Audi RS Q e-tron E 2, οι οποίοι είναι 13” μπροστά από τους Πετερανσέλ-Μπουλανζέ και τρίτοι ταχύτεροι στα 41’’ πίσω οι Αλ Ραζχί-Γκότσαλκ με τέταρτους τους Έκστρομ-Μπέρκβιστ στο 1’11”.
Οι Λεμπ-Λίργκουιν είναι 6οι 3 λεπτά πίσω.
Στο 51ο χλμ. ο Αλ Ραζχί τουμπάρει και το Toyota Hilux υπέστη σοβαρές ζημιές.
Ο Σάινθ έχει πάρει φόρα και εξακολουθεί να προηγείται στα 99ο χλμ. του Πετερανσέλ με 17” και του Έκστρομ με 1’18”.
Ο Σάινθ σημειώνει ξανά τον καλύτερο χρόνο στα 145 χλμ. με πλεονέκτημα 18” έναντι του Έκστρομ. Ο Πετερανσέλ στο 225ο χλμ. αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και σταμάτησε.
Στα 246ο χλμ. ο Σάινθ πέρασε και πάλι πρώτος από το σημείο χρονομέτρησης με τον Έκστρομ δεύτερος στα 2’30”.
Ο Λεμπ παραμένει τρίτος με διαφορά πάνω από 5’.
Ο Μοράες με τον Μονλέον, έχασαν περισσότερο από μισή ώρα για να επαναφέρουν στο Toyota Hilux στο δρόμο μετά την έξοδο τώρα είναι 9′ πίσω.
Στο 295ο ο Σάινθ εξακολουθεί να έχει τον καλύτερο χρόνο με πλεονέκτημα 3’30” έναντι του Έκστρομ και ο Λεμπ 5′ πίσω.
Ο Αλ Ατίγια βρίσκεται πίσω με διαφορά 21′.
Στο 347ο χλμ. ο Σάινθ εξακολουθεί να είναι ο ταχύτερος με 5’30” μπροστά από τον Έκστρομ και 6′ από τον Λεμπ.
Η συνέχεια έχει στάση για ανεφοδιασμό.
Στο 256ο χλμ. ο Πετερανσέλ σταματά έχοντας κλατάρισμα, αλλά ο υδραυλικός γρύλος λύθηκε, δημιουργώντας αρκετά προβλήματα.
Ο Τσικερί υποφέρει στους αμμόλοφους και να επιβραδύνει.
Στις 16:00 (τοπική ώρα) τα πληρώματα καλούνται να φτάσουν σε ένα από τα επτά μπιβουάκ, το πιο κοντινό στη διαδρομή του κάθε πληρώματος.
Οι Αλ Ατίγια, Σάινθ, Έκστρομ, Τσικερί, Πρόκοπ, Ντε Βιγιέ σταμάτησαν στο σημείο F που βρίσκεται στα 476ο χλμ. όπου θα διανυκτερεύσουν.
Στο μισό σκέλος της μαραθωνίου Πέμπτης δεν υπάρχει κατάταξη.
Θα δημοσιευτεί την Παρασκευή στο τέλος του 6ου μαραθωνίου 48 ωρών σκέλος