Θέλετε να ταξιδέψετε δωρεάν με την Emirates, αγοράστε κάτι από τα Hellenic Duty Free Shops στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας και η τύχη μπορεί να σας χαμογελάσει.
Η νέα πρωτότυπη καμπάνια με τίτλο «Feel the Shopping Euphoria – Pair & Win» σας περιμένει.
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν από την Αθήνα με την Emirates κατά το 1ο τρίμηνο του 2024 (10 Ιανουαρίου μέχρι 31 Μαρτίου) καλούνται να συμμετάσχουν σε αυτήν την αποκλειστική προσφορά, σε 2 βήματα:
Με την πραγματοποίηση οποιασδήποτε αγοράς από τα Hellenic Duty Free Shops & τις Fashion Boutique τους στην Περιοχή Εκτός Σένγκεν του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, θα λάβουν έκπτωση 10% στις αγορές τους (εκτός προϊόντων καπνού και αλκοόλ καθώς και προϊόντων σε έκπτωση / προσφορά).
Σαρώνοντας τον κωδικό QR στα ταμεία του καταστήματος, οι επιβάτες μπαίνουν στη μηνιαία κλήρωση για ένα διπλό εισιτήριο μετ’ επιστροφής Αθήνα – Ντουμπάι με την Emirates και μια δωρο-επιταγή 500 ευρώ για το Airport Agora του αεροδρομίου.
Εκ μέρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ, τόνισε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με το ξεκίνημα της νέας καμπάνιας μας «Feel the Shopping Euphoria – Pair & Win», μια πρωτοβουλία που ξεκινά για το πρώτο τρίμηνο του έτους με τη συνεργασία του αεροδρομίου της Αθήνας με την Emirates και τα Hellenic Duty Free Shops, συνδυάζοντας την world premium ταξιδιωτική εμπειρία του αεροπορικού συνεργάτη μας, με τη μοναδική ελληνική φιλοξενία»
Ο Ιμπραίμ Γκανιμ διευθυντής της Emirates για την Ελλάδα και την Αλβανία, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, Η Emirates είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που συμμετέχει στο πρόγραμμα Euphoria, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2024. Μέσω του “Feel the Shopping Euphoria – Pair & Win”, έχουμε τη δυνατότητα να παρέχουμε στους επιβάτες που ταξιδεύουν από την Αθήνα, την ευκαιρία να επωφεληθούν από μοναδικά προνόμια, απολαμβάνοντας παράλληλα την ταξιδιωτική εμπειρία με την Emirates, με άρωμα Ελλάδας».
Εκ μέρους των Hellenic Duty Free Shops, η CEO, Μαρία Ιωαννίδου, δήλωσε «Δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε εξαιρετικές εμπειρίες που βοηθούν τους ταξιδιώτες να απολαύσουν, να εξερευνήσουν και να πειραματιστούν πριν από τον τελικό προορισμό τους, παίρνοντας μαζί τους το «πιο όμορφο κομμάτι της Ελλάδας» στο ταξίδι της επιστροφής».