Στο φετινό 24ώρο Λε Μαν η Peugeot μας πηγαίνει από το παρελθόν στο μέλλον.
Το παρελθόν θα μας το υπενθυμίσει ο Κάρλος Ταβάρες, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της PSA, όπου πριν από την εκκίνηση του αγώνα θα συμπληρώσει ένα γύρο με το Peugeot 908.
Στο μέλλον μας πήγε ο Ζαν Φιλίπ Ιμπαράτο, διευθύνων σύμβουλος της Peugeot παρουσιάζοντας το πρωτότυπο με το οποίο σηματοδοτείται η επιστροφή της γαλλικής εταιρίας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC) το 2022.
Το αυτοκίνητο στην ανάπτυξη έχει ακολουθήσει τους κανονισμούς της μεγάλης κατηγορίας LMP1, με μήκος 5 μέτρα και πλάτος 2 μέτρα «αφήνοντας» έτσι χώρο για τεχνικές βελτιώσεις κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης.
Κατά την παρουσίαση του νέου γαλλικού αγωνιστικού, οι άνθρωποι της Peugeot τόνισαν κατά την αποκάλυψη ότι αυτή θα είναι η σιλουέτα του πρωτότυπου με το οποίο η γαλλική εταιρία θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής από το 2022.
Το αυτοκίνητο θα έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, ένας ηλεκτροκινητήρας με ισχύς 272 ίππους θα μεταδίδει την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς, ενώ ο θερμικός κινητήρας που θα είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος θα μεταδίδει την ισχύ τόσο στον πίσω, όσο και στον μπροστινό άξονα.
Η συνολική ισχύς υπολογίζεται γύρω στους 680 ίππους.
Η Peugeot λοιπόν έρχεται ως αντίπαλος της Toyota και μακάρι η ιαπωνική εταιρία να μην ολοκληρώσει τον κύκλο της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, ώστε να δούμε ωραίες μονομαχίες στις πίστες του WEC.