H διαδικασία διήρκεσε 30 λεπτά για την hyperpole των 6 της κάθε κατηγορίας.
Για πρώτη φορά εφαρμόστηκε αυτός ο κανονισμός της hyperpole όπου οι 6 ταχύτεροι συνδυασμοί της κάθε κατηγορίας μονομαχούν για την pole- position (της κάθε κατηγορίας) για 30 λεπτά έχοντας στην πίστα λιγότερα αυτοκίνητα που τους δίνεται έτσι η ευκαιρία για «καθαρούς» γύρους.
Διαβάστε εδώ ποιος θα οδηγήσει το Peugeot 908 πριν την εκκίνηση του 24ωρου αγώνα Peugeot: Ο Ταβάρες στην εκκίνηση για τις 24 ώρες του Λε Μαν
Ο Καμούι Κομπαγιάσι με χρόνο 3’15’’267 που θα αποτελούσε νέο ρεκόρ στα 13 χλμ. της πίστας, εάν δεν έκανε υπέρβαση στα όρια της πίστας, έγραψε την pole-position με μ.ω.τ. 251.2 χλμ. ακριβώς στο τελευταίο γύρο των κατατακτηρίων για τον 24ώρο αγώνα, οδηγώντας με το Νο 7 των 1.000 ίππων Toyota TS050 Hybrid με κίνηση σε όλους τους τροχούς (που η συμμετοχή τσίμπησε και τον έναν επιπλέον βαθμό για την pole-position, που συμβάλει στη μάχη του τίτλου).
Όμως δίπλα στην Toyota που κατά τη διάρκεια του 24ωρου αγώνα θα τη μοιραστούν οι Κομπαγιάσι, Κόνγουέι, Λόπες, δεν θα έχουν στην εκκίνηση την άλλη Toyota TS050 Hybrid των Νακατζίμα, Μπουεμί, Χάρτλει, αλλά την έκπληξη Rebellion με το Νο1 με τους Σένα, Νατό, Μενέζες.
Να σημειωθεί ότι ο αγώνας του 2020 είναι ο 88ος στην ιστορία του 24ωρου αγώνα.
στον πίνακα η σειρά εκκίνησης των 59 αυτοκινήτων