Το 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Τουρκίας ξεκίνησε με την μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, μήκους 38.15 χλμ. όπου έγιναν όλες οι ανατροπές.
Να θυμίσουμε ότι στο τέλος του 2ου σκέλους προηγούντο οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) και στη 2η θέση με ίδιο χρόνοι και με διαφορά από τους πρώτους 33.2 δευτ. οι Λεμπ-Ελενά (Hyundai i20 WRC) και Οζιέ-Ινγκρασιά (Toyota Yaris WRC).
Στη μεγαλύτερη λοιπόν Ειδική Διαδρομή του αγώνα, Νεβίλ-Γκιλσούλ, Λεμπ-Ελενά, Οζιέ-Ινγκρασιά έχουν κλαταρισμένο ελαστικό και σταματούν να το αλλάξουν.
Κλαταρισμένο ελαστικό έχουν και οι Λάπι-Φερμ (Ford Fiesta WRC), αλλά και οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν (Toyota Yaris WRC, ενώ οι Σουνίνεν-Λέχτινεν εγκαταλείπουν από σπασμένη ανάρτηση στο Ford Fiesta WRC.
Aπό έξοδο εγκαταλείπουν και οι Λουμπέ-Λαντίς
Ταχύτεροι στην Ειδική Διαδρομή είναι οι Έβανς-Μάρτιν (Toyota Yaris WRC), με δεύτερους τους Τάνακ-Γιαρβέογια (Hyundai i20 WRC έκαναν χρήση του κανονισμού rally2 μετά τη χθεσινή εγκατάλειψη) και 3οι οι Γκρινσμιθ-Έντμονσον(Ford Fiesta WRC).
Eτσι στη γενική κατάταξη περνάει πρώτος ο Εβανς με δεύτερο τον Οζιέ +46.6 δευτ,. τρίτο τον Νεβίλ + 47.7 δευτ. τέταρτο τον Λεμπ + 52.4 ενώ 5ος είναι ο Ροβάνπερα + 2’12’’1.
Ακολούθησε η 2η Ειδική Διαδρομή της Κυριακής (η 10η συνολικά) μήκους 7 χλμ. όπου οι Νεβίλ-Γκιλσούλ ήταν οι ταχύτεροι, με δεύτερους τους Λεμπ-Ελενά + 4.5 δευτ., τρίτοι οι Οζιέ-Ινγκρασιά + 4.8 δευτ. τέταρτοι οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν + 4.9 δευτ. και πέμπτοι οι Έβανς-Μάρτιν +5.5 δευτ.
Έτσι δύο Ειδικές Διαδρομές πριν το τέλος του αγώνα (η 38άρα τους περιμένει για δεύτερη φορά) οι Έβανς-Μάρτιν προηγούνται 42.2 δευτ. των Νεβίλ-Γκιλσούλ, +46.2 των Οζιέ-Ινγκρασιά και +51.4 των Λεμπ-Ελενά.
Όπως παρατηρείτε τίποτα δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί σε ο,τι αφορά το αποτέλεσμα.