Οι Έβανς-Μάρτιν (Toyota Yaris WRC) είναι οι νικητές του ράλι Τουρκίας, 5ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος και το μοναδικό πλήρωμα που διπλασιάζει τις νίκες του στο φετινό πρωτάθλημα.
Ήταν ο αγώνας με πρωταγωνιστή τα κλαταρισμένα ελαστικά που έπαιξαν το σημαντικότερο ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα στο τρίτο και τελευταίο σκέλος.
Στην αρχή του 3ου σκέλους στην 38άρα Ειδική Διαδρομή, τη μεγαλύτερη του αγώνα Νεβίλ-Γκιλσούλ, Λεμπ-Ελενά, Οζιέ-Ινγκρασιά έχουν κλαταρισμένο ελαστικό και σταματούν να το αλλάξουν.
Κλαταρισμένο ελαστικό έχουν και οι Λάπι-Φερμ (Ford Fiesta WRC), αλλά και οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν (Toyota Yaris WRC) έτσι στη γενική κατάταξη το βρετανικό πλήρωμα με το Yaris WRC οδηγεί την κούρσα τη στιγμή που οι Οζιέ-Ινγκρασιά εγκαταλείπουν στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή από κινητήρα, με τους Εβανς, Νεβίλ, Λεμπ να είναι η 3άδα της γενικής αλλά χωρίς να μπορεί κάτι να αλλάξει στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, την power-stage με τους επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους.
Νεβίλ, Τάνακ, Ροβάνπερα, Έβανς, Λεμπ είναι οι 5 ταχύτεροι της power-stage με τους Νεβιλ-Γκιολσούλ, Λεμπ-Ελενά να «συνοδεύουν» τους Έβανς-Μάρτιν στο βάθρο.
Με τα R5 oι Καγιετάνοβιτς-Τσεσπάνιακ (Skoda Fabia R5) πήραν τη νίκη στην κατηγορία WRC3 και οι Τίντεμαν-Μπαθ επίσης με ίδιο αυτοκίνητο την κατηγορία WRC2.
Αυτή η ανατροπή στο ράλι Τουρκίας έφερε τον Έβανς στην κορυφή της βαθμολογίας με 97 βαθμούς και ακολουθούν Οζιέ με 79, Τάνακ και Ροβάνπερα με 70, Νεβίλ με 65 και Λάπι με 38.
Στο αντίστοιχο των κατασκευαστών η Toyota φιγουράρει πρώτη με 174 βαθμούς, Hyundai με 165 και Ford με 101
Περισσότερες φωτογραφίες εδώ