Η διεθνής έκθεση της Γενεύης μετά την αναγκαστική παύση λόγω της πανδημίας επανέρχεται στο προσκήνιο και πραγματοποιείται ξανά μεταξύ 27 Φεβρουαρίου και 3 Μαρτίου.
Η λίστα όμως των συμμετεχόντων που ανακοίνωση η οργάνωση της έκθεσης είναι άκρως απογοητευτική.
Έκθεση Γενεύης: Απουσιάζουν τα ευρωπαϊκά brands με ελάχιστες εξαιρέσεις
Όπως θα δείτε απουσιάζουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης, με μόνη εξαίρεση τη Renault και τη Dacia.
Δίνουν το «παρών» αρκετές Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, άλλες γνωστές στη χώρα μας και άλλες όχι, σχεδιαστικοί οίκοι, αλλά και οίκοι μικρής εμβέλειας κατασκευής αυτοκινήτων.
Η αλήθεια είναι ότι η πανδημία άλλαξε τα πάντα. Άλλαξε την καθημερινότητα, άλλαξε τις συνήθειές μας.
Τα «κεφάλια» των αυτοκινητοβιομηχανιών μπροστά στη μείωση των εξόδων είχαν τοποθετηθεί αναφέροντας ότι οι διεθνείς εκθέσεις με τα τεράστια κοστολόγια δεν φέρνουν πίσω στις εταιρίες αυτά που έχουν ξοδέψει και αποφάσισαν την προβολή και την επικοινωνία να την κάνουν μέσω άλλων καναλιών.
Παρά το γεγονός ότι αυτό που προσφέρει στον καταναλωτή -αγοραστή, μια διεθνής έκθεση δε θα το βρει πουθενά αλλού, εκτός από την άψυχη οθόνη των Η/Υ.
Το να έχεις στο «πιάτο» όλες τις μάρκες, να δεις δηλαδή από κοντά τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν, να καθίσεις σε όλα, να μάθεις τα πάντα, από κινητήρες, χώρους, οθόνες, αξεσουάρ, «ζωντανά» εκεί όλα αυτά, μόνο σε μια έκθεση μπορείς να τα ζήσεις.
Τώρα γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι απούσες, ειδικά στην έκθεση της Γενεύης, που θεωρείται η top της Ευρώπης, είναι αυτό που σχολιάσαμε στις πιο πάνω γραμμές.
Το κόστος συμμετοχής σε συνδυασμό με το feedback που λαμβάνουν.
Στη Γενεύη δε συμμετέχουν ούτε μάρκες που ταιριάζουν απόλυτα στο αγοραστικό κοινό της Ελβετίας, όπως Porsche, Maserati, Lamborghini, Ferrari, Bentley, Rolls Royce.
Έκθεση Γενεύης: Καθολική απουσία Ευρωπαίων κατασκευαστών
Δε σας κρύβουμε ότι με την επιστροφή της έκθεσης Γενεύης στην Ελβετία, γιατί το 2023 είχε οργανωθεί στην Ντόχα του Κατάρ, θεωρούσαμε ότι οι μεγάλοι ευρωπαϊκοί όμιλοι θα έδιναν το «παρών» μετά από αναμονή τόσων ετών, και όμως, καθολική η απουσία.
Άλλαξαν τα πράγματα και δε λέμε ότι τα κινέζικα αυτοκίνητα, ιδίως τα ηλεκτρικά δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρον, απεναντίας, αλλά η αυτοκίνηση δεν είναι η ηλεκτροκίνηση, και διαβάστε τι λένε εδώ ο Άκιο Τογιόντα της Toyota αλλά και ο Κάρλος Ταβάρες της Stellantis, γιατί όπως πολύ γνωρίζετε το νόμισμα σε όλα τα πράγματα έχει δύο όψεις.
Η λίστα με τους συμμετέχοντες μέχρι αυτές τις ημέρες
Automobile Club de Suisse (ACS) /
Assura
Auto-i-DAT
Beeway
BYD
Caresoft Global Limited
Classics Legends Motor
DAB Motors
Dacia
ErreErre Fuoriserie
Fédération Internationale de l’Automobile (FIA)
Formula 1 Merchandising
GP Motorsport
Isuzu
Kimera
Lazareth
Legends Magazine
Lucid
Martin Engler
MG Motor
Microlino
Pininfarina
Race World
Renault
Shenzer
Silence
Swiss Racing Lab
Touring Club Suisse (TCS)
Totem Automobili