Η τεχνολογία μπαίνει στο χώρο της αυτοκίνησης με ταχείς ρυθμούς, με τις περισσότερες εταιρείες να σπεύδουν να υιοθετήσουν τις νέες λύσεις που προσφέρει. Ωστόσο, υπάρχουν και εξαιρέσεις, όπως η Rolls-Royce.
Φυσικά η βρετανική εταιρεία δεν είναι ότι αρνείται τις νέες τεχνολογικές λύσεις. Αυτό το οποίο κάνει είναι να τις υιοθετεί σε κατάλληλη στιγμή, ώστε να μη διαταράσσεται ο πολυτελής χαρακτήρας των μοντέλων της.
Ουσιαστικά, στο δίλημμα πολυτέλεια ή τεχνολογία, οι Βρετανοί προτιμούν το πρώτο.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η δεύτερη γενιά της Ghost, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα. Στο εσωτερικό της συναντάμε αρκετά φυσικά πλήκτρα. Αντίθετα, βλέπουμε ότι ο ανταγωνισμός έχει προχωρήσει στην κατάργησή τους, ενσωματώνοντας όλες τις λειτουργίες στις οθόνες αφής.
Η Rolls-Royce επέλεξε να μην ακολουθήσει αυτόν το δρόμο. Ο λόγος είναι ότι θεωρεί πως οι φυσικοί διακόπτες κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των επιβαινόντων σε ορισμένες περιπτώσεις. Αντίθετα, η χρήση οθονών για τα πάντα σημαίνει ότι ορισμένες λειτουργίες θα χρειαστεί να “κρυφτούν” σε κάποιο υπομενού.
Αυτή η επιλογή δεν ταιριάζει με τη φιλοσοφία της μάρκας, η οποία είναι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων της να “δραπετεύουν” από τα άγχη της καθημερινότητας όταν βρίσκονται στο εσωτερικό τους. Γι’ αυτό το σκοπό, κάθε σύστημα σχεδιάζεται με γνώμονα ο επιβάτης να μην κάνει ποτέ, περισσότερα από όσα είναι απαραίτητα.
Η επιλογή της πολυτέλειας δε σημαίνει ότι οι Βρετανοί μένουν πίσω στον τεχνολογικό τομέα. Χαρακτηριστικά, στη νέα Ghost η ανάρτηση συνδυάζεται με κάμερες. Σκοπός των τελευταίων είναι να “διαβάζουν” το οδόστρωμα μπροστά από το αυτοκίνητο, ώστε να προετοιμάσουν κατάλληλα την ανάρτηση. Απώτερος στόχος είναι η κύλιση να είναι όσο πιο ομαλή γίνεται, μειώνοντας ταυτόχρονα στο ελάχιστο δυνατό τους θορύβους που φτάνουν στην καμπίνα.