Η πρεμιέρα του φετινού WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο πέρασε στην ιστορία με επιβλητική νίκη των Νεβίλ-Γουάιτάγκε με το Hyundai i20 Rally1.
Όμως το ενδιαφέρον κράτησε στα ύψη η μάχη στην κατηγορία WRC2.
Η μεγάλη έκπληξη ήταν οι Ισπανοί Λόπεθ-Βάσκεθ με το Skoda Fabia RS Rally2, που πήραν την πρωτοπορία από την αρχή του αγώνα.
Ήταν τόσο μεγάλη η έκπληξη που οι άνθρωποι του WRC TV «έτρεχαν» να βρουν κάμερες να τοποθετήσουν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τους.
Το Ισπανικό πλήρωμα το «ανησύχησε» κατά τη διάρκεια του αγώνα οι Γκριάζιν-Αλεξαντρόφ με το Citroen C3 Rally2, αλλά τελικά στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, την power-stage, «μίλησαν» διαφορετικά οι Γάλλοι Ροσέλ-Ντινάν με το άλλο Citroen C3 Rally2 και πήραν τη νίκη στην κατηγορία.
WRC: Στο ράλι Μόντε Κάρλο συμμετείχαν για πρώτη φορά και τα Toyota Yaris Rally2
Πολύ σημαντική παρουσία που ανακάτεψε πάρα πολύ την τράπουλα της κατηγορίας, αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο.
Στην άσφαλτο, καθώς το ράλι Μόντε Κάρλο ήταν από τα πιο στεγνά των τελευταίων ετών, τα Toyota Yaris Rally2 έδειξαν ότι θέλουν «δουλειά» ακόμα ενώ τις επιδόσεις στα χώματα θα τις δούμε στο ράλι Πορτογαλίας. Μπορεί να μεσολαβεί το ράλι Σαφάρι, αλλά ο αγώνας της Αφρικής στην Κένυα, είναι ιδιαίτερος. Στη μάχη της κορυφής περιμέναμε και τους Σόλμπεργκ-Έντμοντσον, επίσημη συμμετοχή της Skoda με το Fabia RS Rally2.
Δεν διεκδίκησαν, και το διπλό κλατάρισμα στην 11η Ειδική Διαδρομή τους έστειλε θεατές για να συνεχίσουν υπο του κανονισμού super rally.
Eπόμενο ραντεβού στα χιόνια της Σουηδίας, 15-18 Φεβρουαρίου, όπου συμμετέχουν 7 Toyota Yaris Rally2, και όλη η καλή παρέα με Γκριάζιν, Σόλμπεργκ, Παγιάρι, Λίντχολμ, Κορχόνεν…