Αυτή η φήμη που διέρρευσε έτσι ξαφνικά ότι o όμιλος Stellantis είναι μπροστά σε μια νέα πιθανή συμμαχία ή ακόμα και συγχώνευση με τη Renault, τάραξε ακόμα πιο πολύ τα νερά της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η φήμη αναφέρθηκε από πολλά σημαντικά διεθνή ΜΜΕ με τους οικονομικούς αναλυτές να αναφέρουν ότι αυτή η πιθανή συγχώνευση θέτει σε κίνδυνο το μέλλον των ιταλικών εργοστασίων του Oμίλου.
Stellantis: Διαψεύδει την τυχόν συγχώνευση ο Τζoν Έλκαν
Στο πλαίσιο αυτό ο νούμερο ένα του ομίλου Stellantis, πρόεδρος Τζoν Έλκαν, διέψευσε επίσημα τις φήμες για αυτή την πιθανή συγχώνευση με τη Renault, τονίζοντας τα εξής.
«Προς το παρόν, δεν υπάρχει σχέδιο υπό συζήτηση για τη συγχώνευση της Stellantis με άλλους κατασκευαστές.
Η εταιρεία δεσμεύεται στην υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου «Dare Forward» και στην πλήρη υλοποίηση των έργων που ανακοινώθηκαν για την ενίσχυση της παρουσίας της σε κάθε αγορά, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας».
Όσον αφορά την υπόθεση της συγχώνευσης, εκτός από την άρνηση του Tζoν Έλκαν, οι αναλυτές φαίνεται να αποθαρρύνουν επίσης την ιδέα μιας συγχώνευσης μεταξύ Stellantis και Renault, τονίζοντας ότι σε μια τέτοια συνεργασία θα πρέπει να διευκρινιστεί η θέση της Nissan.
Της ιαπωνικής εταιρίας η οποία κατέχει το 15% της Renault και μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία και η οποία αποδείχθηκε εμπόδιο στην ώρα της προτεινόμενης συγχώνευσης Renault-FCA.
Ως εκ τούτου, η συγκλονιστική υπόθεση προορίζεται να μείνει απλώς ως φήμη.
Όμως υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος, όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά, όπως λέει ο σοφός λαός μας.
Βέβαια όλα αλλάζουν, η πανδημία που έφερε τα πάνω-κάτω, σε όλους τους τομείς, με τις τιμές των αυτοκινήτων να έχουν πάρει μια ξέφρενη άνοδο, η ηλεκτροκίνηση να μην φέρνει αυτά που είχαν υπολογιστεί, όλα γίνονται πιθανά.
Σε όλα αυτά υπολογίσετε και την κάθοδο των Κινέζων, που δείχνουν να έχουν πάρα πολύ χρήμα, έτοιμοι για θεαματικές επενδύσεις, εντός Ευρώπης, ο χάρτης λοιπόν δεν είναι και πολύ δύσκολο να αλλάξει.
Stellantis: Ο όμιλος με 14 αυτοκινητοβιομηχανίες
Θυμηθείτε τον Κάρλος Ταβάρες. Μόλις πήγε στην PSA, το 2014, οπλίστηκε και σάρωσε τα πάντα όπου έβρισκε «ανοικτό» πεδίο.
Έτσι δε δημιουργήθηκε ο όμιλος Stellantis με 14 brands, Peugeot, Jeep, Citroen, Abarth, Alfa Romeo, DS Automobiles, Chrysler, Dodge, Fiat, Lancia, Maserati, Opel, Ram, Vauxhall…