Το ράλι Αρκτικής που κέρδισαν οι Έβανς-Μάρτιν με το Toyota Yaris Rally1 ήταν μια πρώτης τάξεως προετοιμασία εν όψει του ράλι Σουηδίας, 2ος γύρος του WRC.
Ο μόνος αγώνας που βρίσκεται στο καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος και διεξάγεται σε χιονισμένες Ειδικές Διαδρομές.
Παρά το γεγονός ότι στο ράλι Αρκτικής συμμετείχαν και οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν, με το άλλο Yaris Rally1, που μάλιστα οδηγούσαν τη γενική κατάταξη, μια Ειδική Διαδρομή πριν το τέλος όπου εγκατέλειψαν από μηχανικό πρόβλημα, η Toyota συνέχισε τις δοκιμές στη Σουηδία για τρεις ημέρες με θερμοκρασίες γύρω στο μείον 10 βαθμούς Κελσίου.
Τoyota: Αρχικά στο τιμόνι του Yaris Rally1 ήταν ο Έβανς και στη συνέχεια οι Ροβάνπερα και Κατσούτα
Οι προετοιμασίες έγιναν υπο το άγρυπνο βλέμμα του Γάλλου αρχιμηχανικού Κέβιν Στρούιφ, ex-Citroen Racing.
H προετοιμασία είχε να κάνει με την προσαρμογή των αναρτήσεων και των διαφορικών στο τοπίο του Σουηδικού ράλι, τη ροή αέρα και πως θα την περιορίσουνε, αλλά και τις πιέσεις των ελαστικών που σε αυτόν τον αγώνα φέρουν καρφιά.
Η Toyota μετά το τέλος της προετοιμασίας θα παραμείνει άλλη ημέρα στο πεδίο δοκιμών καθώς μετά τη Hyundai και τον Λάπι στο i20 Rally1, είναι η σειρά της Toyota να «φορέσει» στο Yaris Rally1, ελαστικά Hankook με καρφιά, για μια ημέρα δοκιμών, με Έβανς, Ροβάνπερα και Κατσούτα στο τιμόνι.