Ο στόχος των 7 ελληνικών πληρωμάτων, Le Grecs, συμμετέχοντας στο ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο επετεύχθη καθώς αντίκρισαν τη σημαία του τερματισμού στο μικρό πριγκιπάτο της μεσογείου στο Μόντε Κάρλο.
Ένας αγώνας ακριβείας με άρωμα περιπέτειας, με αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής, στις δύσκολες διαδρομές των Άλπεων, διασχίζοντας μοναδικά τοπία, μέσα από πολύ σκληρό ανταγωνισμό.
Και πως να μην είναι όταν ξεκίνησαν 230 πληρώματα από τέσσερις διαφορετικές ευρωπαϊκές πόλεις, Γερμανία Μπαντ Χόμπουργκ, Σκωτία Γλασκώβη, Γαλλία Ρεμς και Ιταλία Μιλάνο, την πόλη όπου επέλεξαν τα 7 Ελληνικά πληρώματα.
Ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο: Και στους 7 Le Grecs τους αξίζουν συγχαρητήρια.
Σαφώς η διάκριση είναι γλυκιά, αλλά σε τέτοιους αγώνες προέχει ο τερματισμός που σε κάνει πιο πλούσιο, πιο έμπειρο για την επόμενη χρονιά.
Η κατάταξη που τη δημοσιεύουμε στο τέλος δεν αντιπροσωπεύει την επίδοση των ελληνικών πληρωμάτων.
Είναι όμως αυτή, που για τους Le Grecs έχει άλλη ανάγνωση καθώς έζησαν τον πιο σημαντικό, τον πιο κοσμοπολίτικο, τον πιο ωραία αγώνα για ιστορικά αυτοκίνητα.
Ας θυμηθούμε πως τελικά τερμάτισαν οι 7 Le Grecs με όλα αυτά που αντιμετώπισαν.
Οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεωργοσόπουλος έδωσαν το «παρών» και φέτος στο Ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο, τερματίζοντας στην 19η θέση στη γενική κατάταξη, με το Ford Fiesta XR2 του 1978.
Μάλιστα στην πέμπτη διαδρομή του αγώνα, τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.
Λίγο πιο πίσω και συγκεκριμένα στην 28η θέση του αγώνα τερμάτισαν οι Κυριάκος Κοφινάς-Ισαακ Αμπαστάντο οι οποίοι στην έκτη διαδρομή, το Σάββατο, έκαναν την έκπληξη καθώς δέχθηκαν τους λιγότερους βαθμούς ποινής από όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν, οδηγώντας το Austin Mini Cooper S του 1973.
Στην 40ή θέση Γεράσιμος Κατοχιανός-Δημήτρης Σταυρόπουλος με Ford Fiesta 1600 του 1981.
Με το Renault 5 Alpine Turbo του 1982, οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος τερμάτισαν στην 72η θέση, οι οποίοι είχαν κάνει δυναμικό ξεκίνημα, όντας στην 14η θέση έπειτα από τις δύο πρώτες δοκιμασίες.
Οι Γιώργος Αλεβιζόπουλος-Νικόλαος Παλυβός ολοκλήρωσαν στην 92η θέση της γενικής, δεχόμενοι και αρκετούς βαθμούς ποινής.
Όμως διαβάστε τι αφηγείται ο Γιώργος Αλεβιζόπουλος σε πιο κάτω γραμμές.
Ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, με συνοδηγό τον γιο του, Θανάση, τερμάτισαν στην 95η θέση οδηγώντας τη Lancia Beta Coupe 2000 του 1976.
Με Morris Mini 1000 του 1967 επέστρεψαν στο Μόντε Κάρλο οι Γιώργος Γεωργακόπουλος-Τάσος Δούρος στην 128η θέση της γενικής κατάταξης. Συνολικά τερμάτισαν 207 πληρώματα.
Όμως τι αφηγείται χαρακτηριστικά ο Γιώργος Αλεβιζόπουλος που με τον Νίκο Παλυβό με το λευκό Fiat 128 Rally έκαναν μια ομολογουμένως πολύ καλή προσπάθεια.
Ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο: Τα υπόλοιπα ας αφήσουμε τον Γιώργο Αλεβιζόπουλο να μας τα διηγηθεί.
«Ένα ακόμη Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο με το “θρυλικό” Fiat 128 Rally, το 3ο μας μετά το 2019 και 2020, έφθασε στο τέλος του, γεμίζοντάς μας με δυνατές συγκινήσεις, νέες γνωριμίες, περισσότερες εμπειρίες, όμορφες στιγμές και εξαιρετική παρέα!!
Η προσπάθεια των 7 πληρωμάτων των φετινών LES GRECS, μια ομάδα καλών φίλων που φέτος κατέβηκαν με πολλές αξιώσεις στο «στεγνό» Μόντε, ξεκίνησε εντυπωσιακά με όλα τα πληρώματα να βρίσκονται ανέλπιστα ψηλά στις πρώτες 4 κατατακτήριες ειδικές του πρώτου σκέλους.
Το βράδυ του Σαββάτου πραγματικά δεν πιστεύαμε στα μάτια μας βλέποντας τα ονόματά μας και το Fiat να φιγουράρουν αρχικά στη 2η και μετά στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, που μας έδωσε και την «άτυπη» πρωτιά της κατηγορίας, για την εκκίνηση της Κυριακής από τη Βαλάνς!
Ειδικά μετά την εξαντλητική 1η μέρα με τις 23 ώρες οδήγηση από το Μιλάνο ως το Μονακό, όπου αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε ημιαξόνιο ( άγρυπνη η ομάδα υποστήριξής μας με Σταμάτη Χαλιδιά και Πέτρο Βασιλόπουλο μετά από θέματα του μπλοκέ διαφορικού μας..
Στην 5η ειδική το πρωί της Κυριακής ήρθε το πρώτο σοκ.., ένας συνδυασμός ατυχιών στα μέσα της.. ( ξεκλείδωμα του μπλοκέ σε δεξιά φουρκέτα που μας καθυστέρησε σημαντικά, και προπορευόμενο όχημα στα αμέσως επόμενα μέτρα, που μας πήγε «καροτσάκι» σε πολύ στενό δρόμο) μας κόστισε 3 μετρήσεις με μεγάλα «καπέλα», που μας έριξαν 110 θέσεις κάτω στη γενική κατάταξη.
Παρά την απογοήτευση, συνεχίσαμε την προσπάθεια ανακτώντας πολλές θέσεις αλλά και την εμπιστοσύνη μας, ώσπου το βράδυ της Δευτέρας και μετά από 12 ειδικές, είδαμε στα αποτελέσματα με τεράστια έκπληξη.. να τρώμε στην SR 9 μια πραγματικά πολύ ΑΔΙΚΗ ποινή 1.800 βαθμών ( για ύπαρξη κινητού.. στη καμπίνα ( πράγμα που ούτε ήταν αλήθεια, ούτε αποδείχθηκε ποτέ από την οργάνωση παρά τόν διπλό έλεγχο που έκανε..), η οποία πραγματικά μας καταρράκωσε ψυχολογικά!
Η τελική κατάκτηση της 92ης θέσης από 234 αγωνιζόμενους ( η καλύτερη επίδοση των τριών μας συμμετοχών), μετά από καλές επιδόσεις στις εναπομείναντες δοκιμασίες, συμπεριλαμβανομένης και της γνωστής Τουρινί, φαντάζει σαν τεράστια αποτυχία, αφού φέτας τουλάχιστον αξίζαμε μια καλή θέση στην πρώτη 25άδα.
Ευτυχώς που ο Αλέξανδρος με τον Άρη (#19), ο Κυριάκος με τον Άκη (#28), ο Μάκης με τον Huffy (#40) και ο Δημήτρης με τον Χρήστο (#72)( παρά τη δική τους μεγάλη ατυχία.., μας αντιπροσώπευσαν ιδανικά στην πρώτη 75άδα, ενώ ο Γιώργος με το Θανάση και ο Γιώργος με τον Τάσο ( ο καθένας για το δικούς του λόγους) άξιζαν και εκείνοι τουλάχιστον μια θέση στην 1η 50άδα!!!
Σούπερ εμφάνιση των Les Grecs ( 7η θέση από 25 ομάδες) , παρακαταθήκη για το 2025 και πολλές ευχαριστίες σε όλους για τη στήριξη και θερμά συγχαρητήρια στους « σούπερ» διακριθέντες, φυσικά στους 3 πρώτους άξιους νικητές και last but not least στο σούπερ αλάνθαστο συνοδηγό μου Νίκο και την ομάδα στήριξής μας τόσο στο Μονακό όσο και από την Ελλάδα!!!»
Αυτά ανάφερε ο Γιώργος Αλεβιζόπουλος.
Συγχαρητήρια λοιπόν στους 7 Le Grecs και ραντεβού στον αγώνα του 2025.
Δείτε και το βίντεο από την εκκίνηση των 7 πληρωμάτων που αποτελούσαν την ομάδα Le Grecs.
istorical monte carlo- classement-general-final
Δείτε και ένα βίντεο από τον αγώνα με πολύ ωραία αυτοκίνητα στη θέα τους θυμίζουν άλλες εποχές και συγκινούν.