H Volvo απλοποιεί τις ονομασίες των εξηλεκτρισμένων της μοντέλων, ενώ παράλληλα ανακοινώνει και μια σειρά αναβαθμίσεων.
Σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία από εδώ και στο εξής τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα XC40 Recharge και C40 Recharge, μετονομάζονται σε EX40 και EC40 αντίστοιχα. Οι νέες αυτές ονομασίες εναρμονίζονται με τα νέα ηλεκτρικά EX30, EX90 και EM90, ενώ η απόφαση αυτή απορρέει από τη στρατηγική της Volvo να διαθέτει στη γκάμα της μόνο ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030.
Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι το 2023 οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo αφορούσαν σε ποσοστό 16% αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με τη σχετική αύξηση σε σύγκριση με το 2022 να διαμορφώνεται στο +70%.
Σημειώνεται ότι η ονομασία XC40 διατηρείται για τις εκδόσεις του μικρότερου SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σχετικά τώρα με τις plug-in υβριδικές του εκδόσεις, από την ονομασία αφαιρείται η λέξη Recharge, ενώ θα παραμείνουν οι ενδείξεις T6 και T8 που υποδεικνύουν τα διαφορετικά επίπεδα ισχύος.
Επιστρέφουμε τώρα στα ηλεκτρικά και μετονομασμένα EX40 και EC40, στις εκδόσεις των οποίων με δυο ηλεκτροκινητήρες προσφέρεται πλέον το νέο πακέτο λογισμικού Performance. Αυτό μπορεί να αυξήσει την ισχύ κατά 25 kW (34 ίππους), να προσφέρει ταχύτερη επιτάχυνση και αμεσότερη απόκριση στο γκάζι, καθώς και το πρόγραμμα οδήγησης Performance, το οποίο «ξεκλειδώνει» την πλήρη ισχύ των 325 kW (441 ίππων).
Στις διαθέσιμες αγορές, το λογισμικό Performance θα προσφέρεται ως προαιρετικό πακέτο αναβάθμισης μέσω της εφαρμογής Volvo Cars κατά την παραγγελία ενός νέου αυτοκινήτου, ενώ οι ιδιοκτήτες των προηγούμενων XC40 Recharge και C40 Recharge μπορούν να αγοράσουν και να κατεβάσουν το εν λόγω λογισμικό.
Αναβαθμισμένες είναι επίσης οι ήπιες υβριδικές εκδόσεις B5 των μεγαλύτερων XC60 και XC90. Ο βενζινοκινητήρας επιτυγχάνει χαμηλότερες εκπομπές C02 και μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου 4% για το XC60 και περίπου 2% για το XC90.
Τέλος, μετά το XC60, την ειδική έκδοση “Black Edition” αποκτούν επίσης τα μοντέλα EX40, EC40 και XC40. Το αμάξωμα τους βάφεται με τη μαύρη απόχρωση “Onyx Black”, ενώ τα λογότυπα αποκτούν μαύρο γυαλιστερό χρώμα, όπως και οι ζάντες των 20 ιντσών.