Ένας από τους λόγους που επελέγη το Hyundai Kona ως «Αυτοκινήτου της χρονιάς για την Ελλάδα το 2024» είναι και η πληθώρα εκδόσεών του.
Έτσι, μετά την αμιγώς ηλεκτρική σειρά έχει το Hyundai Kona στην υβριδική έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων, που είναι και η πιο προσιτή
Φυσικά δεν υπάρχουν εξωτερικές σχεδιαστικές διαφορές από τις άλλες εκδόσεις, καθώς οι διαφορές βρίσκονται στο κιβώτιο.
Hyundai Kona Hybrid: Με 120 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο
. Το ήπιο υβριδικό σύνολο των 48 Volt, συνδυάζεται αποκλειστικά με τον τρικύλινδρο T-GDi κινητήρα του 1.0 λίτρου, με ισχύ 120 ίππους και 200 Nm ροπής και το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων.
Οι επιδόσεις του είναι εφάμιλλες με εκείνες της έκδοσης με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 11.7 δευτ. – τελική 170 χλμ/ώρα και οι δύο) με τις διαφορές να εστιάζονται στην πιο άμεση απόκριση της υβριδικής έκδοσης στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
Γεγονός είναι πως η χειροκίνητη έκδοση δείχνει πιο ζωντανή και σβέλτη, καθώς ο επιλογέας είναι ακριβής και εύχρηστος, χωρίς να δυσκολεύει την καθημερινή οδήγηση, κάτι που ενισχύεται και από τη σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου.
Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 9.0 λίτρα/100χλμ, με την πλειοψηφία ωστόσο των χιλιομέτρων να διανύονται εντός αστικού ιστού. Εκτός πόλης μπορεί να πέσει εύκολα από τα 8 λίτρα/100 χλμ., επιλέγοντας και τη ρύθμιση «ECO» από τον σχετικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα (Normal και Sport οι άλλες δύο επιλογές).
Hyundai: Πολύ καλή ποιότητα κύλισης στο Kona
Στο δρόμο το υβριδικό Kona δεν διαφέρει από το αυτόματο, με τον ίδιο κινητήρα και την ίδια πίσω ανάρτηση (ημιάκαμπτος άξονας). Ο συνδυασμός άνεσης-οδικής συμπεριφοράς είναι σε υψηλά επίπεδα, με ελάχιστες κακοτεχνίες του οδοστρώματος να γίνονται αντιληπτοί σε οδηγό και επιβάτες και χωρίς ιδιαίτερα «ξερές» αντιδράσεις.
Οι διαφορές στο εσωτερικό οφείλονται στην έκδοση εξοπλισμού (Distinctive αντί N-Line της αυτόματης έκδοσης), με ανοιχτόχρωμα υφασμάτινα καθίσματα (αντί δερμάτινων) που ωστόσο δημιουργούν όμορφη αντίθεση με το σκουρόχρωμο ταμπλό και ενισχύουν τη φωτεινότητα του θαλάμου των επιβατών.
Ο κύριος χώρος αποσκευών παραμένει ίδιος, με χωρητικότητα 466 λίτρα, ωστόσο κάτω από το κάλυμμα έχει τοποθετηθεί η υβριδική μονάδα, στερώντας μερικώς την πρακτικότητα της αυτόματης έκδοσης, ενώ απουσιάζει η ρεζέρβα, αφού και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν κιτ επισκευής ελαστικού.
Στα θετικά της χειροκίνητης, υβριδικής έκδοσης συγκαταλέγεται και η τιμή της, αφού η πολύ καλά εξοπλισμένη έκδοση Distinctive κοστίζει 26.990 ευρώ (25.290 ευρώ η βασική), ενώ η κορυφαία από πλευράς εξοπλισμού N-Line φτάνει τα 28.790 ευρώ.