Στο WRC για τρίτη συνεχή χρονιά η υβριδική τεχνολογία δίνει το παρόν στα εργοστασιακά αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1.
Όμως με την είσοδο της υβριδικής τεχνολογίας καταργήθηκαν-μόνο στα Rally1 Cars– οι πλαϊνοί αριθμοί συμμετοχής στις πόρτες.
Οι αριθμοί συμμετοχής βρίσκονται στα πίσω παράθυρα σε χρώμα πορτοκαλί καθώς και σε μεγάλες διαστάσεις στην οροφή του αυτοκινήτου, ώστε να είναι ευδιάκριτοι από το ελικόπτερο, κάτι που ισχύει για όλες τις κατηγορίες.
Έτσι για τρίτη χρονιά δε θα υπάρχουν οι χαρακτηριστικοί αριθμοί συμμετοχής στις «πόρτες».
Εξάλλου οι αριθμοί είχαν γίνει τόσο μικροί, που δεν είχαν καμία σχέση με τους τεράστιους αριθμούς του παρελθόντος.
WRC: Στα διοικητικά η πρώτη συνάντηση είναι στην 28η Φεβρουαρίου
Ημερομηνία που είναι προγραμματισμένο το πρώτο για το 2024 παγκόσμιο συμβούλιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού το οποίο θα πραγματοποιηθεί με τελεδιάσκεψη.
Η λίστα των θεμάτων προ συζήτηση είναι πολύ μακριά κυρίως από τεχνικής σκοπιάς δεδομένου ότι ο στόχος της προσέλκυσης νέων κατασκευαστών έχει αποτύχει εντελώς.
Σήμερα με τους τρεις κατασκευαστές (δύο και μισό για την ακρίβεια) διακυβεύεται η μορφή των αγώνων και ένας μακρύς κατάλογος προτάσεων για πολλές πτυχές του WRC, όπως συντάχθηκε από πληρώματα, κατασκευαστές και υποστηρικτές, στα τέλη του περασμένου καλοκαιριού έχει κάπως παγώσει.
Η νέα ομάδα εργασίας, υπό την προεδρία του Ρόμπερτ Ρηντ, επικύρωσε στη συνέχεια ορισμένες προτάσεις, όπως η αλλαγή στο σύστημα βαθμολογίας αλλά η 28η Φεβρουαρίου είναι ημερομηνία-κλειδί για το αύριο, καθώς υπάρχει τεράστια γκρίνια σε ο,τι αφορά τους κανονισμούς, από την αλλαγή στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1, μέχρι το συνολικό ωράριο του αγώνα.
Και πυλώνας σε αυτό είναι το φετινό ράλι Σαρδηνίας που έχει σχεδιαστεί βάση νέων-ενδεχομένως- αλλαγών.