Τα σπάνια μοντέλα ποτέ δεν λείπουν από τις εκθέσεις αυτοκινήτων, πολλώ δε μάλλον όταν πρόκειται για εκείνη της Γενεύης.
Αν κι επισήμως η Ferrari δεν είχε δικό της περίπτερο, όπως και σχεδόν όλες οι ευρωπαϊκές εταιρείες, την παράσταση ωστόσο έκλεψε μία Ferrari F40, ένα από τα πλέον περιζήτητα και ακριβά αυτοκίνητα παγκοσμίως, που αλλάζουν χέρια μεταξύ συλλεκτών, σε ασύλληπτες τιμές που αγγίζουν τα δύο εκατομμύρια ευρώ.
Το design ήταν του οίκου Pininfarina ενω ο μηχανολόγος πίσω από την F40 ήταν ο Νικόλα Ματεράτσι.
Η θρυλική F40, η τελευταία που είχε την έγκριση του ιδρυτή της εταιρείας Έντσο Φεράρι, δημιουργήθηκε με την αφορμή της επετείου των 40 ετών της ιταλικής εταιρείας και κατασκευάστηκε μεταξύ του 1987 και του 1992 σε 1.311 μονάδες και ήταν η πιο ισχυρή και πιο ακριβή Ferrari που είχε κατασκευαστεί.
Ξεχώριζε, πέρα από την ιδιαίτερη εμφάνιση για τον υπερτροφοδοτούμενο, V8 κινητήρα των 2.9 λίτρων, με απόδοση 478 ίππους και την εξωπραγματική για την εποχή ειδική ισχύ των 165 ίππων/λίτρο, με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και κίνηση φυσικά πίσω…