H BYD επέλεξε την Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης για την πρεμιέρα του νέου της μεσαίου μεγέθους SUV.
Ο λόγος για το νέο Seal U DM-I, το οποίο θα είναι το πρώτο plug-in υβριδικό της BYD στην Ευρώπη, αλλά στη φαρέτρα του θα υπάρχει και η «απαραίτητη» πλέον αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Η σχεδίαση του Seal U DM-I δεν έχει κάτι το εξεζητημένο, ούτε όμως χαρακτηρίζεται αδιάφορη, καθώς έχει «καθαρές» και συνάμα διακριτικά δυναμικές γραμμές. Επίσης πατάει σε δίχρωμες 19αρες ζάντες. Σε σύγκριση με το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Seal U, διαφοροποιείται κυρίως με τις εισαγωγές αέρα στο μπροστινό τμήμα, καθώς χρησιμοποιεί θερμικό κινητήρα που προφανώς έχει ανάγκη ψύξης.
Παράλληλα είναι λίγο μικρότερο σε σχέση με το ηλεκτρικό Seal U, με το μήκος του να βρίσκεται στα 4,77 μέτρα. Το πλάτος και το ύψος παραμένουν αμετάβλητα στα 1,89 μ. και 1,67 μέτρα αντίστοιχα.
Σύμφωνα με την BYD, η καμπίνα του νέου Seal U DM-I μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και πέντε επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ του έχει χωρητικότητα 552 λίτρων και αυξάνεται στα 1.440 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων.
Σημείο αναφοράς στο εσωτερικό αποτελεί η κεντρική οθόνη αφής των 15,6 ιντσών, η οποία δέχεται φωνητικές εντολές και υποστηρίζει ασύρματες (over-the-air) ενημερώσεις λογισμικού. Διαθέτει επίσης κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό, επιφάνεια στην οποία μπορούν να φορτίσουν ασύρματα δυο smartphone, πανοραμική γυάλινη οροφή, μικρό και κομψό επιλογέα ταχυτήτων με κρυστάλλινο σχεδιασμό.
BYD Seal U DM-I: Τεχνικά χαρακτηριστικά
Προς το παρόν η BYD δεν αποκαλύπτει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Seal U DM-I για την ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο γνωρίζουμε ότι στην Κίνα συνδυάζει τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων, με ισχύ 110 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων. Στη γκάμα του υπάρχουν δυο διαθέσιμες μπαταρίες, χωρητικότητας 18,3 ή 26,6 kWh με αυτονομία 110 και 150 χλμ., με τις εν λόγω μετρήσεις όμως να αφορούν τον κύκλο NEDC και όχι τον WLTP.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι μπορεί να εξοπλιστεί με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος που φτάνει τη μπαταρία από 30-80% εντός μόλις 35 λεπτών. Αναμένουμε το νέο Seal U DM-I στην Ευρώπη την άνοιξη του 2024 και περιμένουμε να δούμε τις τιμές του, με την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση πάντως να ξεκινάει από 44.990 ευρώ.