Η Abarth δημοσιοποίησε την πρώτη επίσημη φωτογραφία του ισχυρότερου μοντέλου που έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα.
Ο λόγος για το νέο Abarth 600e, το οποίο βασίζεται στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Fiat 600e, ενώ βρίσκεται στο Μιλάνο, όπου πραγματοποιούνται οι τελικές του δοκιμές.
Αbarth: H σπορ έκδοση του ηλεκτρικού crossover που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με τα Jeep Avenger και Alfa Romeo Milano.
Πρωταγωνιστής της μιας και μοναδικής φωτογραφίας, προς το παρόν, είναι η έκδοση που ονομάζεται Scorpionissima, η οποία χαρακτηρίζεται από το ιδιαίτερο χρώμα Hypnotic Purple.
Είναι limited edition, μόνο 1.949 θα μπορούν να την αποκτήσουν και ο αριθμός αυτός έχει ιδιαίτερη σημασία στην ιστορία της μάρκας.
Είναι η χρονιά που ο Κάρλος Άμπαρτ ίδρυσε την εταιρία.
Την εταιρία με logo το σκορπιό, που σαν βάση είχε τα μικρά μοντέλα της Fiat, τότε στις 10ετίες του ’50 και ’60.
Αυτά τα μικρά «διαβολάκια» με τις βελτιώσεις του «μάγου» όπως τον αποκαλούσαν τον Άμπαρτ, κατατρόπωναν στους αγώνες πολύ μεγαλύτερα.
Έτσι δεν ήταν τυχαίο που τις «κατασκευές» με τον σκορπιό τα αποκαλούσαν οι «φονιάδες των γιγάντων»
Αbarth: Με λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν τη σπορ έκδοση
Βαμμένο με τη νέα αποκλειστική απόχρωση “Hypnotic Purple”, όπως προαναφέραμε, η οποία αναδεικνύει το δυναμισμό του αμαξώματος. Παρατηρήστε τα λογότυπα της Abatrh χαμηλά στις πόρτες, στα φτερά και στην κλειστού τύπου μάσκα, ενώ η μαύρη αεροτομή οροφής μεγιστοποιεί τις επιδόσεις, οι οποίες προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί.
Η ανάπτυξη του νέου Abarth 600e πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Stellantis Motorsport, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας του παράγει 240 ίππους. Έχει ανεγερθεί στην πλατφόρμα Perfo-eCMP που αποτελεί μια συνολικά αναβαθμισμένη εκδοχή της eCMP, υπό το σπορ πρίσμα.
Οι πληροφορίες αναφέρουν οτι τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα θα φέρουν οι σπορ εκδόσεις των Alfa Romeo Milano και Lancia Ypsilon.
Σημαντικό ρόλο στην οδηγική ευστάθεια, στο βελτιωμένο χειρισμό και στην πρόσφυση παίζει το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ειδικά εξελιγμένο και προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Παράλληλα οι τροχοί των 20 ιντσών ντύνονται με ελαστικά υψηλών επιδόσεων.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνει ένα σύστημα πέδησης με μεγάλους δίσκους και δαγκάνες για ισχυρό φρενάρισμα, με αντοχή στη σκληρή χρήση και καλύτερη διάχυση θερμότητας.
Περισσότερα στοιχεία προσεχώς.