Πριν από περίπου ένα μήνα η Abarth παρουσίασε το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της με έμβλημα το διάσημο Σκόρπιο.
Ο λόγος για το νέο Abarth 600e, το οποίο είναι επίσης και το πρώτο ηλεκτρικό crossover υψηλών επιδόσεων της θρυλική μάρκας. Όπως όλα δείχνουν λοιπόν το ρεύμα είναι το μοναδικό μέλλον για την Abarth, καθώς φαίνεται ότι δε σκοπεύει να ξαναγυρίσει στους θερμικούς κινητήρες. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι στην υφιστάμενη γκάμα της Abarth στην Ευρώπη υπάρχουν μόνο τα ηλεκτρικά 500e και 600e, καθώς η σειρά 595/695 έχει πλέον αποσυρθεί.
Βέβαια στη Λατινική Αμερική η Abarth εξακολουθεί να προσφέρει τις πιο «καυτές» εκδόσεις των crossover Pulse και Fastback με θερμικούς κινητήρες. Τα πράγματα όμως είναι διαφορετικά στη Γηραιά Ήπειρο, καθώς όπως τονίζει ο επικεφαλής της Fiat και της Abarth στην Ευρώπη, Gaetano Thorel, οι ολοένα αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων ανεβάζουν σημαντικά το κόστος για τα οχήματα με θερμικό κινητήρα. Δίνοντας ένα παράδειγμα ανέφερε ότι ένα νέο σπορ μοντέλο με εκπομπές C02 180 γρ./χλμ. στην Ιταλία, πρέπει να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας μεταξύ 1.000-2.000 ευρώ κάθε χρόνο.
Abarth: Λέει όχι και στα υβριδικά
Μάλιστα η Abarth δε σκέφτεται καν την ενδιάμεση λύση των υβριδικών συστημάτων κίνησης, όπως αρκετοί άλλοι κατασκευαστές που αποφάσισαν να δώσουν με αυτό τον τρόπο παράταση ζωής στους θερμικούς κινητήρες, καθώς η ηλεκτροκίνηση τελικά δεν εμφανίζει τη δυναμική που περίμεναν.
Άρα η επερχόμενη υβριδική έκδοση του 500 (ονόματι 500 Ibrida), η οποία αναμένεται προς το τέλος του 2025 με αρχές του 2026 δε θα δεχτεί την «περιποίηση» της Abarth. Παράλληλα ο Gaetano Thorel ξεκαθάρισε ότι η Abarth δεν προτίθεται να κατασκευάσει ένα δικό της μοντέλο, αλλά θα συνεχίσει να πατάει σε υφιστάμενα μοντέλα της Fiat, βγάζοντας τον πιο εκρηκτικό χαρακτήρα τους, όπως έκανε ο ιδρυτή της μάρκας, Carlo Abarth.