Ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Hyundai ήταν ενθουσιασμένος με τη δεύτερη θέση στον πρώτο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς.
Στο ράλι Μεξικού, με τους Νεβίλ-Γουίταγκε.
Παρά την πρόωρη έξοδο του Eσάπεκα Λάπι το Σάββατο το πρωί, ο οποίος είχε έξοδο και έστειλε το i20 N Rally1 σε ένα στύλο – ενώ ήταν πρώτος στη γενική -, ο Αμπιτεμπούλ ικανοποιήθηκε πλήρως από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου και τις επιδόσεις του.
«Δουλεύαμε πολύ σκληρά και το αυτοκίνητο ήταν εκπληκτικό, από την άποψη της αξιοπιστίας σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου», είπε ο Γάλλος. «Αισθανθήκαμε, ότι αξίζαμε τη δεύτερη θέση. Φυσικά δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο κανονισμούς, που να λέει για το ποιος το αξίζει περισσότερο! Όλο αυτό, ήταν έντονο, αλλά στο τέλος της ημέρας πήγε υπέρ μας, κάτι που ήταν υπέροχο, ιδιαίτερα με την απώλεια του Eσάπεκα, πού οδηγούσε το ράλι. Αυτό ήταν ένα πολύ καλό ράλι για το ηθικό μας, κυρίως μετά από τέτοια αλλαγή από ψηλά στα χαμηλά και ξανά στα ψηλά, όλο το Σαββατοκύριακο».
Ο Aμπιτεμπούλ ξεκίνησε το ρόλο του, ως επικεφαλής της ομάδας της Hyundai στην αρχή αυτής της σεζόν, έχοντας περάσει αρκετά χρόνια, ως διευθύνων σύμβουλος της ομάδας F1 της Renault. Τώρα, με τρεις αγώνες στη νέα του θέση, ο Γάλλος παραδέχεται, ότι εξακολουθεί να προσαρμόζεται στις διαφορές μεταξύ της F1 και του WRC.
«Νομίζω ότι καταλαβαίνω καλύτερα το άθλημα, αλλά πρέπει ακόμα να κατανοήσω, πώς μπορώ να συνεισφέρω καλύτερα και σαφέστερα. Είναι αλήθεια, πως το να είσαι αρχηγός της ομάδας στη Formula 1 και να κοιτάς όλα τα δεδομένα και τις βασικές αποφάσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα, “φορώντας κράνος”, είναι πραγματικά διαφορετικό από το να κάθεσαι σε ένα δωμάτιο και να είσαι αρκετά μακριά από όλη τη δράση, όπως στα ράλι. Χρειάζομαι ακόμα να το καταλάβω. Αλλά, σαφώς αυτό το ράλι ήταν πολύ θετικό και για το ηθικό μου και για το πρωτάθλημα».
Η Hyundai είναι 27 βαθμούς πίσω από την Toyota, στη μάχη του τίτλου των κατασκευαστών. Επόμενος γύρος του πρωταθλήματος είναι το Ράλι Κροατίας (20 – 23 Απριλίου). Η κορεάτικη ομάδα πέρυσι είχε κατακτήσει τη δεύτερη και την τρίτη θέση στον ιδιόμορφο ασφάλτινο αγώνα.