Στην Έκθεση CES 2023 που άνοιξε σήμερα τις πύλες της στο Λος Άντζελες, η Honda και η Sony έδειξαν πόσο έχει προχωρήσει η συνεργασία τους.
Αρχικά να πούμε ότι ανακοίνωσαν το όνομα της νέας μάρκας αυτοκινήτων που ιδρύουν, το οποίο είναι Afeela. Όπως αναφέρεται επιλέχτηκε διότι περιέχει μέσα τη λέξη “feel” που εκφράζει την αίσθηση, η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας εμπειρίας κινητικότητας που θέλουν να δημιουργήσουν Honda και Sony.
Ωστόσο αυτό που έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι το πρώτο μοντέλο της νεοσύστατης Afeela που αποκαλύφτηκε στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού. Υπενθυμίζουμε ότι πριν από τρία χρόνια παρουσιάστηκε στην Έκθεση CES το Vision-S concept, που ήταν το πρώτο «δείγμα» από τη συνεργασία των Honda και Sony.
Προφανώς μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, ενώ στη δεδομένη φάση το βλέπουμε σε πρωτότυπη μορφή. Η Afeela θα αρχίσει να δέχεται προ-παραγγελίες για το πρώτο της μοντέλο εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025, ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το ίδιο έτος. Απόβαση στη Βόρεια Αμερική εκτιμάται ότι θα κάνει μέχρι την άνοιξη του 2026. Η εξωτερική εικόνα που θα έχει στην τελική του μορφή, δεν αναμένεται να διαφέρει σημαντικά από την υφιστάμενη, καθώς δεν έχει κάποιο ακραίο στοιχείο.
Παρατηρήστε την κεκλιμένη γραμμή της οροφής, την απουσία χειρολαβών από τις πόρτες, την αντικατάσταση των πλευρικών καθρεπτών με κάμερες, τα αεροδυναμικά καλύμματα των τροχών 21 ιντσών και τη μπάρα στη μάσκα που προβάλει μηνύματα για διαδραστική επικοινωνία. Μιλώντας με αριθμούς οι διαστάσεις του σε μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο είναι 4.895 χλστ., 1.900 χλστ., 1.460 χλστ. και 3.000 χλστ. αντίστοιχα.
Στο εσωτερικό τώρα, τα βλέμματα μαγνητίζει το ταμπλό, το οποίο είναι ολόκληρο καλυμμένο με οθόνες, ενώ οι δυο ακριανές προβάλουν την εικόνα από τις πλευρικές κάμερες. Οθόνες υπάρχουν επίσης και στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, για τους πίσω επιβάτες. Το high-tech σκηνικό συμπληρώνει, το τύπου “yoke” τιμόνι και η αιωρούμενη κεντρική κονσόλα στην κορυφή της οποίας υπάρχει ένα περιστροφικό χειριστήριο.
Σημειώνεται ότι συνολικά 45 αισθητήρες και κάμερες θα επιτρέπουν ημι-αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3. Η ύπαρξη δυο ηλεκτροκινητήρων εξασφαλίζει εκτός από αυξημένη ισχύ και τετρακίνηση, ενώ προς το παρόν δεν έχουμε κανένα επίσημο τεχνικό χαρακτηριστικό.