Η Mercedes έφερε μια σειρά από αναβαθμίσεις στις πτέρυγές της για το τριήμερο του Miami, και όπως φαίνεται στην πράξη, η επιρροή στο μονοθέσιο ήταν άμεση.
Μπορεί η σεζόν να άρχισε καταστροφικά για την 8-φορές-σερί πρωταθλήτρια Mercedes, ωστόσο στις πρώτες και τις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές, οι Γερμανοί δείχνουν τεράστια σημάδια βελτίωσης. Δεν είναι μόνο η κορυφή που κατέκτησε ο George Russell στο FP2. Είναι, κυρίως, η εικόνα του μονοθεσίου με «γυμνό» μάτι. Οι αναπδήσεις στις μεγάλες ευθείες και όταν το μονοθέσιο έχει περάσει τα 250 χιλιόμετρα, έχουν περιοριστεί αισθητά. Αυτό ήταν και το ζητούμενο. Να βρεθεί λύση για το porpoising, ώστε η W13 να «βγάλει» όλη την ταχύτητά της.
ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΟ MIAMI;
Οι αναβαθμίσεις που έφερε η Mercedes χωρίστηκαν σε τρία κομμάτια. Η πρώτη αφορά λεπτότερα στοιχεία στην τελευταία πλάκα της εμπρός αεροτομής.
Σύμφωνα με τη Mercedes, «η νέα σχεδίαση βελτιώνει την απόδοση των μπροστινών φτερών μειώνοντας τη διαφορά πίεσης μεταξύ της επάνω και της κάτω επιφάνειας στο άκρο του».
Το δεύτερο κομμάτι, με το οποίο οι Γερμανοί έμοιαζαν να παίρνουν και το μεγαλύτερο ρίσκο, είναι μια εντελώς νέα πίσω πτέρυγα – όπως είπε ο Hamilton στη συνέντευξη Τύπου.
Η «σμίκρυνση» του κύριου σώματος της πίσω πτέρυγας «παρέχει μειωμένη οπίσθια κάθετη δύναμη και μειωμένη αντίσταση», είπε η ομάδα, και προσέθεσαν: «Με βάση τις προσομοιώσεις αγώνα, είναι πιθανό να προτιμηθεί από την επιλογή μιας υψηλότερης κάθετης δύναμης που χρησιμοποιήθηκε στους τέσσερις πρώτους αγώνες της σεζόν.»
Τέλος, εισήχθη ένα νέο beam wing (το πτερύγιο που βρίσκεται ακριβώς κάτω από την πίσω αεροτομή) ώστε να συνδυάζεται με τη νέα διαμόρφωσή της και να δημιουργεί μειωμένη κάθετη δύναμη και χαμηλότερη αντίσταση.
«Περνάμε μια δύσκολη περίοδο, δεν μπήκαμε στη σεζόν όπως θέλαμε», τόνισε ο Hamilton.
«Αλλά είμαστε μαχητές και αν δεν ξέρεις πως είμαι μαχητής, τότε δεν με ξέρεις. Θα συνεχίσω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να συγκροτηθώ με την ομάδα και να αγωνιστούμε όσο πιο σκληρά μπορούμε».