Αρχές Δεκεμβρίου έχοντας ολοκληρώσει τις τελευταίες δοκιμές στη Νότιο Αφρική, η Toyota θα φορτώσει τα ολοκαίνουργια GR DKR Hilux, με τα οποία θα διεκδικήσει τη νίκη στο Ντακάρ το 2022 με 4 πληρώματα.
Το δυνατό χαρτί είναι οι Nasser Al-Attiyah-Mathieu Baumel νικητές το 2019. Με άρωμα νίκης στο Ντακάρ,2009, είναι και ο Giniel de Villiers με συνοδηγό τον Dennis Murphy.
Διαβάστε ακόμα
Δύο ακόμα πληρώματα από τη Νότιο Αφρική θα οδηγήσουν για την ιαπωνική ομάδα. Οι Henk Lategan-Brett Cummings, που στον αγώνα του 2021 εγκατέλειψαν ύστερα από άσχημη έξοδο στην 5η Ειδική Διαδρομή και οι Shameer Variawa-Danie Stassen.
Το αυτοκίνητο ακολουθώντας τους νέους κανονισμούς φέρει μοτέρ twin-turbo V6 3.5 λίτρων που φοράει το καινούργιο Toyota Land Cruiser 300 GR Sport.
Η ισχύς του ανέρχεται στους 400 ίππους με θηριώδη ροπή 660 Nm, με ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του κινητήρα της Motec
Το κιβώτιο είναι της Sadev 6τάχυτο, σειριακό με διπλό συμπλέκτη 215 χλστ. με τρία διαφορικά, μπροστινό, κέντρο, πίσω, που σημαίνει κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Το αυτοκίνητο φέρει σωληνωτό σασί με μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 2.300 χλστ., ύψος 1.890 χλστ. μεταξόνιο 3.140 χλστ. ρεζερβουάρ 540 λίτρων και βάρος, μίνιμουμ, τα 2.000 κιλά όπως ορίζουν οι νέοι κανονισμοί.
Οι νέοι κανονισμοί έδωσαν ελευθερίες σε αναρτήσεις, διπλά ψαλίδια μπροστά πίσω, με διαδρομές 350 χλστ. έναντι 280, και ελαστικών καθώς το πλάτος του πέλματος αυξήθηκε στα 320 χλστ. έναντι 245, αλλά με δύο ρεζέρβες από τις τρεις που επιτρεπόταν μέχρι και τον αγώνα του 2021.
Το Ντακάρ του 2022 θα διεξαχθεί στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας 2-14 Ιανουαρίου.
O αγώνας θα ξεκινήσει από τη Τζέντα στις 2 Ιανουαρίου με πορεία προς το Ριάντ. Στο Ριάντ 8 Ιανουαρίου είναι ημέρα ξεκούρασης και ανασύνταξης για να ξεκινήσει και πάλι στις 9 Ιανουαρίου ο 2ος γύρος με προορισμό τη Τζέντα όπου είναι και ράμπα του τερματισμού. Να σημειωθεί ότι σε όλα τα πληρώματα θα δοθούν κατά τη διαδικασία της εκκίνησης τα ηλεκτρονικά βιβλιάρια διαδρομής αντικαθιστώντας τα παραδοσιακά, κάτι που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το 2021 στις εργοστασιακές συμμετοχές.
Από το 2022 όλα τα πληρώματα, οι συνοδηγοί, μάλλον οι πλοηγοί, θα «παίζουν» πλέον ηλεκτρονικά.