Στην πάροδο των χρόνων η γερμανική εταιρία έχει παρουσιάσει μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ένα από αυτά είναι το Beetle με το γνωστό «καμπουρωτό» σχήμα, τον αερόψυκτο κινητήρα στο πίσω μέρος, αλλά με την τρομερή ανθεκτικότητα, ακόμα και σε πολύ σκληρή χρήση.
Επιπλέον όλη η γενιά των Beetle, των παραδοσιακών, ήταν πολύ οικονομικά στη συντήρηση.
Το Beetle στην ίδια μορφή έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1979 με το εργοστάσιο στο Μεξικό να είναι το τελευταίο από το οποίο εξήλθε το best-seller της VW.
Προς το τέλος της 10ετίας του 1970 και αναζητώντας οι καταναλωτές φθηνές λύσεις στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων και πολύ οικονομικά στη συντήρηση, η VW παρουσίασε ένα σπαρτιάτικο –ελαφρύ- με μόνο τα άκρως απαραίτητα, επαγγελματικό όχημα με αερόψυκτο κινητήρα 1.6 λίτρων 50 ίππων με κιβώτιο 4 σχέσεων και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
H καρότσα μπορούσε να μεταφέρει αντικείμενα μέχρι χίλια κιλά, ενώ τα γύρω-γύρω στην καρότσα ήταν από ξύλο. Τα προστατευτικά.
Δε κέρδιζε βραβείο σχεδίασης, αλλά ήταν ένα πολυεργαλείο για τους επαγγελματίες που τους έβγαζε ασπροπρόσωπους.
Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε κυρίως σε Μεξικό, Πακιστάν, Τουρκία σε 6.200 μόνο «κομμάτια» και είναι ένα σπάνιο μοντέλο, που πάρα πολύ δύσκολα θα το εντοπίσετε σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα.