Συγκεντρώνει πάντα μερικά από τα πιο εντυπωσιακά αγωνιστικά αυτοκίνητα της ιστορίας του WRC και οδηγούς πρωταγωνιστές τα περασμένα χρόνια.
Το Rallylegend αποτελεί πλέον θεσμό για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το περασμένο Σαββατοκύριακο, στο Σαν Μαρίνο στην Ιταλία, η ομάδα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της Toyota έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στη φετινή διοργάνωση, με τον ίδιο τον αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα μαζί με τον Γιάνε Φερμ (συνοδηγό του Eσάπεκα Λάπι) με ένα Celica ST165, ενώ ο Kάλε Ροβάνπερα έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση, μετά την κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου.
Αλλά, όσο και αν το Rallylegend έχει να κάνει με τα παλιά αγωνιστικά αυτοκίνητα και τη συνάντηση αστέρων του WRC, υπάρχει και το αγωνιστικό κομμάτι στη διοργάνωση και ο Λάτβαλα ήταν ο νικητής, κρατώντας πίσω του, το Subaru Impreza του Ντένις Πιτσένο και τη Lancia Delta Integrale του Σιμόνε Ρομάνια.
«Όταν ήρθα στο Rallylegend, πριν από μια δεκαετία, νόμιζα ότι ήμουν σε μια μοναδική και πρωτότυπη διοργάνωση», είπε ο Λάτβαλα. Σήμερα έχει γίνει μια μεγάλη γιορτή των ράλι και είμαι χαρούμενος, που βρίσκομαι ξανά εδώ».
Ωστόσο, ο Ροβάνπερα ήταν, που έκλεψε τις εντυπώσεις και έγινε ο πρωταγωνιστής του ράλι. Οι θεατές, που είχαν κατακλύσει τις ειδικές διαδρομές, το σέρβις παρκ και το Ολυμπιακό Στάδιο του Σαν Μαρίνο, έκαναν τα αδύνατα δυνατά για ένα αυτόγραφο ή μια selfie με το νέο παγκόσμιο πρωταθλητή ράλι. Κατά την διάρκεια των εκδηλώσεων ο Κάλε πήρε, ως δώρο, από την οικογένεια ΜακΡέι, για την κατάκτηση του τίτλου και το σπάσιμο του ρεκόρ, ως ο νεότερος πλέον παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, τα αγωνιστικά παπούτσια, που φορούσε ο προηγούμενος κάτοχος του ρεκόρ, ο τεράστιος Κόλιν ΜακΡέι- παγκόσμιος πρωταθλητής το 1995 (βλ.σχετικό ρεπορτάζ). Ο Ροβάνπερα στο Rallylegeng οδήγησε μια Celica ST185, η οποία ανήκει στον Λάτβαλα.
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, που ο Κάλε οδηγούσε το αυτοκίνητό μου», πρόσθεσε ο Λάτβαλα. «Ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής, που οδηγεί το αυτοκίνητό μου εδώ, είμαι περήφανος για αυτό και επίσης πολύ περήφανος που ήρθε εδώ. Έχει αυτό το πάθος για τα αυτοκίνητα και την οδήγηση, και όλοι αυτοί οι άνθρωποι νομίζω, ήθελαν να τον δουν και είδαμε τόσο πολύ κόσμο να έρχεται».
Ο Ροβάνπερα έδωσε το θέαμα που οι θεατές ήθελαν και ήταν σε ιδιαίτερα κέφια, όμως, η πιο ιδιαίτερη στιγμή του, ήταν όταν ανταγωνίστηκε τον πατέρα του Χάρι. Ο Χάρι οδήγησε ένα Subaru Impreza WRC του Τόμι Μάκινεν.
Το Rallylegend ήταν ένα γεγονός, για το οποίο ο Κάλε είπε: «Πάντα ήθελα να το κάνω. Μου είπαν ότι το Rallylegend ήταν ένα όμορφο και διασκεδαστικό ράλι. Τώρα, μπορώ να πω, ότι είναι πολύ πιο όμορφο και διασκεδαστικό, από όσο φανταζόμουν. Η ατμόσφαιρα, το φανταστικό κοινό, τα υπέροχα αυτοκίνητα, το μεγάλο πάθος για τα ράλι… Δεν έχω πάει ποτέ σε τόσο καταπληκτική εκδήλωση.
Αυτή η εκδήλωση είναι μόνο για τους θεατές, οπότε είναι πολύ ωραίο. Παρόλο που βρισκόμαστε στην άσφαλτο, χρησιμοποιούμε χωμάτινα ελαστικά, απλώς για να το απολαύσουμε και να χαρίσουμε θέαμα. Οι θεατές είναι οι καλύτεροι εδώ, οι Ιταλοί θεατές είναι πάντα τόσο παθιασμένοι και τρελοί, οπότε ελπίζουμε να τους δώσαμε ένα καλό σόου».
Οι Λάτβαλα και Ροβάνπερα δεν ήταν οι μόνοι στο Rallylegend. Οι Γιούχα Κάνκουνεν, Μίκι Μπιαζιόν, Μάρκου Άλεν, Τζίμι ΜακΡέι, Μάλκολμ Γουίλσον και Τόνι Φασίνα ήταν επίσης στο Σαν Μαρίνο.
«Το Rallylegend αγκαλιάστηκε από ένα τεράστιο κοινό, στο οποίο θέλαμε να προσφέρουμε μια αξέχαστη εκδήλωση. Ελπίζουμε να έχουμε πετύχει τον στόχο μας. Μαζί με ένα ακούραστο προσωπικό έχουμε δουλέψει σκληρά για πολλούς μήνες», δήλωσαν οι διοργανωτές Πάολο Βάλι και Βίτο Πιαρούλι.
«Τα σχόλια πολλών θεατών, που χαίρονται, που βρίσκονται εδώ στο Σάν Μαρίνο, η έκπληξη και τα καλά λόγια πρωταθλητών και VIP, όπως οι, Ρενέ Αρνού, Κάλε Ροβάνπερα, Αρτούρο Μερτσάριο, Μάλκολμ Γουίλσον που δεν γνώριζαν την ατμόσφαιρα, και το πάθος του αγώνα, μας έκαναν με τα λόγια τους, να καταλάβουμε, ότι διοργανώσαμε ένα πραγματικά υπέροχο σόου».