Oι «φωνές» από τις ΗΠΑ ήταν τόσο δυνατές που τα θεμέλια της Stellantis άρχιζαν να κλονίζονται.
Ο λόγος οι πωλήσεις που οι μάρκες στην αγορά της Αμερικής έχαναν έδαφος μετά από χρόνια.
Και επειδή στη Stellantis όταν «μιλάει» η Αμερική απλά ακούνε και βλέποντας ότι το δόγμα Carlos Tavares «ένα σασί, ένας κινητήρας, ένα κιβώτιο» για όλες σχεδόν τις μάρκες, δεν «τραβάει» του έδειξαν την πόρτα εξόδου, με τον John Elkann να ηγείται μέχρι να βρει αντικαταστάτη (και εάν δεν πέσει κάποια εντολή, δε βλέπουμε να υπάρχει αντικαταστάτης, εκτός εάν ο Luca de Meo αλλάξει κοστούμι…).
Να λοιπόν ένα παράδειγμα για το τι έγινε στις ΗΠΑ.
Ενώ η Chrysler και η Fiat είδαν κέρδη, οι βασικές μάρκες Jeep και Ram δυσκολεύτηκαν, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 9% και 4%, αντίστοιχα.
Οι πωλήσεις των ελαφρών φορτηγών Ram μειώθηκαν σημαντικά το 2024. Η μείωση ξεπέρασε το 16%.
Αυτή η πτώση, σε συνδυασμό με τη μείωση των πωλήσεων κατά 7% το τέταρτο τρίμηνο, είχε ως αποτέλεσμα η Ram να χάσει τη θέση της ως το τρίτο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες για πρώτη φορά σε περισσότερα από 10 χρόνια
Να σημειωθεί ότι το Toyota RAV4 SUV ξεπέρασε το Ram σε πωλήσεις.
Μετά από αυτό τι περίμενες δηλαδή αγαπητέ Carlos; Να παραμείνεις…
Η τύχη της Stellantis πάντως βελτιώθηκε το τέταρτο τρίμηνο του 2024, χάρη στα επιθετικά κίνητρα και την ανανεωμένη αισιοδοξία μετά τις αλλαγές στην ηγεσία.