Πρόκληση αποτελεί το Mustang, το οποίο συνεχώς βελτιώνεται, όχι μόνο σε ο,τι αφορά κινητήρες, αναρτήσεις και φρένα, αλλά και σε θέματα αισθητικής, αφού η σιλουέτα «δέχεται» τις όποιες επεμβάσεις.
Εξατομίκευση λοιπόν από την RTR που προτείνει νέο σύνολο προφυλακτήρα-μάσκα με φώτα Led (εντός μάσκας), εισαγωγή αέρος στα πλαϊνά φτερά, αεροτομή στο καπό των αποσκευών, διαφορετικός προφυλακτήρας με διαχύτη και 4 εξατμίσεις, δύο σε κάθε άκρο, «φούστες» να διατρέχουν όλο το πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου, καθώς και ζάντες νέας σχεδίασης 20 ιντσών με θέα τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
Στην Ελλάδα το εντυπωσιακό Ford Mustang Mach 1 των 460 ίππων! Πόσο κοστίζει;
Οι επεμβάσεις αφορούν κυρίως την coupe έκδοση και όχι την convertible, καθώς είναι και διαφορετικός ο «ρόλος» των δύο αυτοκινήτων στη μουντή άσφαλτο.
Το coupe είναι για να γκαζώνεις, να είσαι διαρκώς πάνω στο δεξί πεντάλ και να μην αφήνεις πουθενά με το ατι να χλιμιντρίζει σε κάθε στροφή.
Το convertible είναι για να απολαμβάνεις τη φύση, τη διαδρομή, τη μουσική.
Και επειδή πρόκειται για αεροδυναμικά βοηθήματα, όλα που έχουν τοποθετηθεί στο Mustang RTR εξελίχθηκαν από τον Vaughn Gittin jr. που είναι δοκιμαστής της Ford, αλλά πρωταθλητής drift στις ΗΠΑ.
Στο ταμπλό, κυριαρχεί το ανθρακόνημα ενώ μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού θα υπάρχει το πινακιδάκι με την υπογραφή του Vaughn Gittin jr, ότι όσα αεροδυναμικά βοηθήματα φέρει το Mustang «έγιναν» υπο αυτόν.
Xρώματα
Επιπλέον υπάρχει μια μεγάλη παλέτα εξωτερικών χρωματισμών ώστε το κάθε Mustang να γίνει πιο προσωπικό σύμφωνα με τις επιθυμίες του κατόχου του.
Να σημειωθεί ότι το Mustang που αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές ιστορίες των σπορ αμερικάνικων αυτοκινήτων, πολύ-πρωταγωνιστή σε πολλές ταινίες της μεγάλης οθόνης, διατίθεται στην αγορά της Ευρώπης καθώς και στην ελληνική, με κινητήρα V8 5 λίτρων.
Αμερικάνικο αυτοκίνητο είναι αυτό και οι αμερικάνοι έχουν πάθος με τους τεράστιους κινητήρες καθώς στην αντίπερα όχθη η φιλοσοφία σε ο,τι έχει σχέση με την μετακίνηση βρίσκεται σε διαφορετικές παραμέτρους.
Είναι οι τεράστιες αποστάσεις, αλλά και οι χαμηλές τιμές στα καύσιμα. Οπότε με τη χωρητικότητα των κινητήρων δεν ασχολείται «κανείς».