Πρόκειται για ένα νέο city-car που μοιράζονται κοινά στοιχεία με το Daihatsu Ayla. Την επίσης ιαπωνική εταιρία που η πλειοψηφία των μετοχών ανήκει στην Toyota, από το 1999, και το 2013 σταμάτησε να εισάγονται πλέον Daihatsu στην Ευρώπη.
Από τα πιο σημαντικά μοντέλα της Daihatsu κατά τις τελευταίες μέρες της στην Ελληνική αγορά είναι το 4κίνητο Terios, ένας σκληρός εργάτης χωρίς προβλήματα. Όταν βρεθούν μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση με λίγα χλμ. η τιμή τους παραμένει αρκετά υψηλή, καθώς υπάρχουν φανατικοί οπαδοί του Terios αφού πρόκειται για ένα ιαπωνικό μοντέλα που δεν παρουσιάζει βλάβες, και λόγω καλής 4κίνησης πάει «παντού».
Επιστροφή όμως στο Agya ένα low-coast μοντέλο με 14αρες ζάντες για καθημερινή χρήση με 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα ενός λίτρου, 65 ίππων με 89 Nm ροπής που συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων ή αυτόματο 4 σχέσεων.
4.8 λίτρα/100 χλμ. είναι η μέση κατανάλωση, oι εκπομπές ρύπων 112 C02 με τελική 165 χλμ./ώρα με το μηχανικό κιβώτιο.
Το αυτοκίνητο δεν θα εισαχθεί στην Ευρώπη όπου εκτός των άλλων είναι δεξιοτίμονο.