Απολογισμό παγκόσμιων πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο του 2022 κάνει η Porsche, βάζοντας αρνητικό πρόσημο στο σχετικό αριθμό.
Αναλυτικότερα, από τον Ιανουάριο μέχρι και το Μάρτιο του τρέχοντος έτους, η γερμανική εταιρεία των supercars σε παγκόσμιο επίπεδο κατέγραψε συνολικά 68.426 πωλήσεις. Σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021 η πτώση διαμορφώνεται στο -5%, καθώς το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους έχει σημειώσει 71.986 πωλήσεις.
Η μεγαλύτερη αγορά της Porsche για το πρώτο τρίμηνο του 2022 ήταν Ασία-Ειρηνικός, Αφρική και Μέση Ανατολή με 28.991 πωλήσεις. Ακολουθεί η Ευρώπη (22.791 πωλήσεις), η Αμερική (16.644 πωλήσεις), η Κίνα (17.685 πωλήσεις) και οι Η.Π.Α (13,042 πωλήσεις). Παρά την πτώση των πωλήσεων η Porsche χαρακτηρίζει υψηλή τη ζήτηση για τα μοντέλα της, δεδομένων των εξαιρετικά δύσκολων συνθηκών.
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται νέα έξαρση της πανδημίας, όπως στην Κίνα, συνεχίζεται η παγκόσμια έλλειψη των μικροτσίπ που δυσχεραίνει την παραγωγή, ενώ ο πόλεμος στην Ουκρανία δημιουργεί νέα σημαντική κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Διαβάστε ακόμα
Πάμε τώρα να δούμε ποια μοντέλα της Porsche είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Δημοφιλέστερα αναδείχτηκαν για ακόμα μια φορά τα SUV της Porsche. Συγκεκριμένα, η Cayenne πέτυχε 19.029 πωλήσεις και η Macan 18.329 πωλήσεις. Ακολουθεί η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Taycan με 9.470 πωλήσεις, η εμβληματική 911 με 9.327 πωλήσεις, η Panamera με 7.735 πωλήσεις και οι 718 Boxster/Cayman με συνολικά 4.536 πωλήσεις.
Τέλος η Porsche αναφέρει ότι η προχωράει με επιφύλαξη προς το δεύτερο τρίμηνο του 2022 διατηρώντας όμως την αισιοδοξία της, επισημαίνοντας ταυτόχρονα ότι η υγεία και η ασφάλεια των ανθρώπων είναι πρωταρχικής σημασίας για την ίδια.