Πριν από μερικές μέρες είχαμε γράψει ότι η Mercedes σκοπεύει να καταργήσει από τη γκάμα της τη μικρότερη A-Class.
To σενάριο αυτό φαίνεται ότι επαληθεύεται σύμφωνα με το νέο στρατηγικό πλάνο που ανακοίνωσε η γερμανική εταιρεία. Ο βασικός στόχος πλέον της Mercedes είναι να επενδύσει σε μεγαλύτερα, ακριβότερα και πιο εξατομικευμένα μοντέλα, τα οποία έχουν περισσότερο περιθώριο κέδρους και να καταργήσει τα entry-level μοντέλα της.
Έτσι προβλέπει ότι η κερδοφορία της θα αυξηθεί κατά 60% έως το 2026 σε σύγκριση με το 2019. Παρότι δε διευκρίνισε σε ποια μοντέλα θα πέσουν τίτλοι τέλους, εκτιμάται ότι θα καταργηθεί η A-Class, η A-Class sedan, η CLA και η B-Class.
H γκάμα της Mercedes θα περιέχει μοντέλα που θα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες, οι οποίες θα είναι οι Entry Luxury, Core Luxury και Top-End Luxury. Η τελευταία θα περιέχει τις S-Class, EQS, EQS SUV, SL, GLS, G-Class, Maybach, AMG και την αμιγώς ηλεκτροκίνητη G-Class.
Η Core Luxury θα ενσωματώνει τις C-Class, E-Class, EQE, EQE SUV, GLC και GLE. Η μικρότερη επένδυση (25%) θα αφορά την Entry Luxury που θα περιέχει αντί για επτά, μόνο τέσσερα μοντέλα. Παρότι η Mercedes μειώνει τη γκάμα των συμπαγών της μοντέλων το 2024 θα εισάγει για αυτά τη νέα πλατφόρμα MMA. Μάλιστα το πρώτο μοντέλο της Entry Luxury θα ενσωματώνει τεχνολογία από το πρωτότυπο Vision EQXX.
Παράλληλα στις υπό-μάρκες Maybach, AMG, G Class και EQ θα προστεθεί μια νέα ονόματι Mythos, η οποία θα περιέχει υπερπολυτελή και περιορισμένης παραγωγής μοντέλα που θα απευθύνονται σε συλλέκτες και λάτρεις της Mercedes. Το πρώτο μοντέλο της Mythos θα είναι η επερχόμενη SL Speedster. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η SL θα ενταχτεί και στη γκάμα της Maybach, η οποία πλέον δε θα περιλαμβάνει μόνο τη ναυαρχίδα S-Class.
Για ταχύτερη παράδοση και μείωση του χρόνου παραγωγής η Mercedes θα δημιουργήσει νέα εξοπλιστικά πακέτα για να απλοποιήσει τη διαδικασία εξατομίκευσης και να μειώσει το κόστος του προαιρετικού εξοπλισμού για τον πελάτη. Τα νέα εξοπλιστικά πακέτα θα δημιουργηθούν σύμφωνα με τις προτιμήσεις των πελατών και την τοπική ζήτηση.