Η Alfa Romeo συμμετέχει με δυνατά χαρτιά στον εντός έδρας αγώνα του 1000 Miglia, στοχεύοντας στην κορυφή
To 42ο 1000 Miglia ένας από τους πιο διάσημους αγώνες ράλι παγκοσμίως, ξεκίνησε ήδη από την Μπρέσια για να καταλήξει στην ίδια πόλη στις 15 Ιουνίου. Οι αγωνιζόμενοι θα διανύσουν πάνω από 2.000 χιλιόμετρα στην ιταλική ύπαιθρο και σε πόλεις της Ιταλίας, όπως Ρώμη, Τορίνου, Μπέργκαμο, Σιένα αλλά και τη Λίμνη Γκάρντα
Ο Όμιλος Stellantis συμμετέχει επισήμως, μέσω του τομέα Heritage, που έχει στόχο τη συντήρηση και την προβολή των ιστορικών μοντέλων από τις Alfa Romeo, Lancia, Fiat και Abarth. Στον φετινό αγώνα, εκτός από την συμμετοχή του Μίκι Μπιαζιόν με την Lancia Aurelia B20GT, θα αγωνιστεί ο οδηγός αγώνων Νικολά Λαρίνι με μία 1900C Sport Spider και ο Αντρε Φαρίνα (δημοσιογράφος του Motor1) με μία 1900C Super Sprint.
Alfa Romeo: Στοχεύοντας σε μία ακόμα νίκη
H ιταλική εταιρεία δίκαια χαρακτηρίζει «δικό της» τον αγώνα, καθώς από τις 41 φορές που έχει διεξαχθεί, έχει κερδίσει τις 13, ενώ κερδίζει συνεχώς από το 2016. Το ίδιο στοχεύει να επαναλάβει και στον φετινό αγώνα, επιστρατεύοντας μάλιστα έναν κορυφαίο οδηγό αγώνων, τον Νικολά Λαρίνι, που θα οδηγήσει μία ανοιχτή 1900C Sport Spider του 1954.
Το δημιούργημα του Φράνκο Σκαλιόνε, αποδίδει 138 ίππους και χάρη στο ελαφρύ αμάξωμα των 880 κιλών, μπορούσε να επιτύχει τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα. Το συγκεκριμένο μοντέλο, βρίσκεται στο μουσείο του Αρέζε, όταν δεν αγωνίζεται.
Πίσω από το τιμόνι της δεύτερης Alfa Romeo ιδιοκτησίας του Ομίλου Stellantis, θα βρεθεί ο δημοσιογράφος του motor1.com, Αντρέα Φαρίνα. H 1900 C Super Sprint του 1956, είχε κινητήρα 1.975 κ.εκ. με ισχύ 115 ίππων, στην αναβαθμισμένη εκδοχή με τα δύο καρμπιρατέρ και πεντατάχυτο κιβώτιο και θεωρούνταν ένα από τα πιο ομοιογενή και ραφιναρισμένα μοντέλα της εποχής, ικανό να δώσει νίκες στους αγώνες.
Στον φετινό αγώνα οι συμμετοχές αναμένεται να φτάσουν τις 500 με τα ιταλικά μοντέλα να αποτελούν φυσικά την πλειοψηφία.