H Alfa Romeo για να τιμήσει τη θρυλική 6C 1500, αποκάλυψε δύο συλλεκτικές εκδόσεις των Giulia και Stelvio.
Μόλις 450 συνολικά τυχεροί alfisti θα αποκτήσουν τις ειδικές εκδόσεις των Giulia (275 μονάδες) και Stelvio (175 μονάδες) που θα κατασκευαστούν, αποτίοντας φόρο τιμής στην 6C 1500 Super Sport, νικήτρια του κλασικού αγώνα Μίλιε Μίλια του 1928.
Για πρώτη φορά μάλιστα, στην εκατονταετή ιστορία του, το διάσημο Quadrifoglio απεικονίζεται σε μαύρο χρώμα, τονίζοντας περαιτέρω τη μοναδικότητα της συλλεκτικής σειράς.
Ωστόσο το μαύρο χρώμα (Μetallic Nero Vulcano) δεν θα είναι το μοναδικό διαθέσιμο, καθώς οι Super Sport εκδόσεις έχουν άλλες δύο επιλογές, το κόκκινο Rosso Etna με βαφή τριών στρωμάτων και το λευκό Bianco Alfa.
Alfa Romeo Quadrifoglio Super Sport: Με 520 ίππους
Όπως είναι λογικό, μία συλλεκτική έκδοση δεν θα μπορούσε να φορά «ταπεινούς» κινητήρες, κάτι που συνεπάγεται πως τόσο η Giulia όσο και η Stelvio, εξοπλίζονται με τον κορυφαίο V6 της Alfa Romeo, με χωηρητικότητα 2.9 λίτρων και ισχύ 520 ίππων. Στο αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων, ώστε να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα με θετικό αντίκτυπο και στις επιδόσεις.
Η πισωκίνητη Giulia εξοπλίζεται φυσικά και με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με τις ρυθμίσεις του να προέρχονται από την επίσης συλλεκτική έκδοση GTA, προσφέροντας εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης και ταχύτητα στις στροφές. Φυσικά παραμένει και το ενεργό μπροστινό αεροδυναμικό βοήθημα από ανθρακονήματα, που ενισχύει περαιτέρω την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες, ενώ η εξάτμιση προέρχεται από την Akrapovic. Διαφορετικοί είναι και οι προβολείς, που περιλαμβάνουν τα 3+3 φανάρια, με τεχνολογία LED Matrix και σύστημα υποβοήθησης μεγάλης σκάλας.
Στο εσωτερικό υπάρχουν οι απαραίτητες σπορ πινελιές από ανθρακονήματα και τα απαραίτητα λογότυπα στα καθίσματα, που τονίζουν τη μοναδικότητα των εκδόσεων, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται το νέο HMI (Human-Machine Interface) της Alfa Romeo, που ελέγχει τις λειτουργίες του αυτοκινήτου με τα… δάκτυλα.
Το τιμόνι αποτελείται από δέρμα και αλκαντάρα, με μαύρες ραφές και πινελιές από ανθρακονήματα και φυσικά παραμένει η επιλογή «RACE» που απεικονίζει στον κεντρικό πίνακα οργάνων τις ελάχιστες, απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό
Στην κεντρική κονσόλα κυριαρχεί η οθόνη των 12.3 ιντσών, από όπου ελέγχονται οι περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου, ενώ στο σύστημα πολυμέσων, περιλαμβάνεται και το Alfa Connect Services, που ενσωματώνει πλήθος λειτουργιών άνεσης και ασφάλειας.
Alfa Romeo 6C 1500 Super Sport
H θρυλική 6C 1500 Super Sport είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο Παρίσι το 1925, αλλά δεν είχε μπει στην παραγωγή πριν από το 1927. Ο κινητήρας ήταν εξακύλινδρος σε σειρά, μεε χωρητικότητα 1.5 λίτρα και απέδιδε 44 ίππους. Η αγωνιστική της έκδοση είχε μηχανικό συμπιεστή με την ισχύ να φτάνει στους 84 ίππους και η τελική ταχύτητα τα 155 χλμ./ώρα.
Το 1928 στο δεύτερο γύρο του Μίλιε Μίλια, η Alfa Romeo συμμετείχε με έξι αυτοκίνητα, με τελικούς νικητές τους Καμπάρι και Ρομπόνι, που τερμάτισαν πρώτοι στην Μπρέσια, με μέση ταχύτητα 81.128 χλμ./ώρα.
Δείτε τις συλλεκτικές εκδόσεις Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport στο παρακάτω βίντεο