Στην παραζάλη και στη φρενίτιδα της ηλεκτροκίνησης αλλά και των plug-in hybrid, αισθάνεσαι διαφορετικά όταν βρίσκεσαι σε μια Alfa Romeo που συνδέεται με το ένδοξο παρελθόν.
Αισθάνεσαι κάτι σαν συναισθηματική πληρότητα.
Και αυτό το «έργο» των Ιταλών ονομάζεται Alfa Romeo Veloce Ti.
Κλασικό 4θυρο αμάξωμα που τη διαφορά την κάνουν το logo Q4 αριστερά της πόρτας των αποσκευών, οι ζάντες 19 ιντσών σε μαύρο χρώμα με θέα τις κίτρινες δαγκάνες ενω από ανθρακόνημα είναι οι εξωτερικοί καθρέπτες και η διακριτική αεροτομή στο καπό των αποσκευών.
Ένα άλλο εντυπωσιακό στοιχείο πέρα από τον διαχύτη που φιλοξενεί τις δύο εξατμίσεις, είναι ότι απουσιάζουν παντελώς τα διάφορα χρώμια και μπιχλιμπίδια στο αμάξωμα της ξεχωριστής αυτής Giulia.
Ιταλικό προϊόν, δεν υπάρχει περίπτωση το αποτέλεσμα να είναι αποκρουστικό.
Από την Πολωνία, στις αγορές του κόσμου η νέα Alfa Romeo
Εξάλλου πίσω από το logo Giulia υπάρχουν αυτές οι φοβερές αγωνιστικές επιτυχίες στη 10ετία 1960, 1970.
Στη σύγχρονη λοιπόν Giulia το εσωτερικό μας υποδέχεται με καθίσματα bucket (αλκαντάρα/δέρμα), αναλογικά όργανα και οθόνη 8.8 ιντσών.
Το joystick του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (μεγάλα paddles στο τιμόνι) με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, με την ιταλική σημαία στη βάση του.
Αριστερά ο διακόπτης του DNA(του οδηγικού μενού), δεξιά για την ένταση του ραδιοφώνου και στη μέση τα χειριστήρια για την οθόνη.
Στο τιμόνι βρίσκεται και το μπουτόν start/stop του κινητήρα.
Αλλά πριν περάσουμε στην «καρδιά», που βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό, ως berlina να αναφέρουμε και το χώρο των αποσκευών που προσφέρει 480 λίτρα, χωρίς ρεζέρβα.
Καρδιά
Το σύνολο που κινεί το ιταλικό αυτοκίνητο είναι 2λιτρο βενζίνης turbo απόδοσης 280 ίππων με 400 Nm ροπής.
Κινητήρας «ξυράφι» που σου ανεβάζει τη διάθεση. Ακόμα και μέσα στην πόλη δεν θα διαμαρτυρηθεί, αλλά εκεί που «αποκαλύπτει» τις αρετές του είναι τόσο στα Εθνικά Δίκτυα, όσο και σε διαδρομές με συνεχείς εναλλαγές στροφές, όπου το ακριβέστατο τιμόνι με δύο στροφές απ΄άκρη σε άκρη βρίσκεται στο στοιχείο του, ενώ σε ταξιδεύει σταθερά σαν βέλος.
Ζυγισμένο πλαίσιο, φρένα “Alfa Romeo originale”, πολύ καλή θέση οδήγησης, ανάρτηση “Alfa Corse” και πάμε ξανά στο χάρτη να βρούμε με άδεια από κυκλοφορία διαδρομή ώστε να «κάψουμε» και τα 58 λίτρα του δοχείου καυσίμου.
Και αν μας ρωτήσετε για την κατανάλωση, δεν καλύπτει τους φίλους οδηγούς που το κίνητρο είναι η οικονομία.
Η Veloce Ti δε συνδυάζεται με οικονομία καυσίμου. 14.4 λίτρα/100 χλμ. ήταν η μέση κατανάλωση που έδειξε ο πίνακας οργάνων, χωρίς να είμαστε σκαρφαλωμένοι στο πεντάλ του γκαζιού. 280 άλογα αυτά…
Για τις άλλες επιδόσεις η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 5.2 δευτ. με C02 198 γρ./χλμ.
Ξεχωριστή επιλογή η Veloce Ti. Αναβιώνει μνήμες. 56.800 ευρώ θα πρέπει να καταθέσετε για να την αποκτήσετε. Αντίπαλος των διάφορων εκδόσεων Mercedes AMG, Audi S και RS αλλά και BMW M θα μας πείτε. Σαφώς και ναι.
Αλλά Veloce Ti είναι αυτή made in Alfa Romeo…