Σε σημαντική αλλαγή προχώρησε η Ford καθώς αντικαθιστά τον επικεφαλής στο τμήμα σχεδίασης Mάρει Κάλουμ –λόγω σύνταξης-μετά από δύο 10ετίες.
Αντικαταστάτης του είναι ο Άντονι Λο προερχόμενος από τη Renault. O Λο ήταν δέκα χρόνια στη Renault και το τελευταίο δημιούργημά του ήταν το Captur. Mοντέλο που κατέκτησε τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021» για την Ελλάδα.
Το Captur διατίθεται στην Ελληνική αγορά με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, καθώς και plug-in hybrid.
“Αυτοκίνητο του 2021” για την Ελλάδα το Renault Captur
O Κάλουμ, κάτοικος Σκωτίας, βρισκόταν στο τιμόνι του σχεδιαστικού τμήματος της Ford 20 χρόνια συνολικά.
Πορεία
Η πρώτη του συνεργασία με τη Ford χρονολογείται στα τέλη της δεκαετίας του 1980 ως σύμβουλος σχεδιαστής στην Ghia στην Ιταλία.
O Κάλουμ ασχολήθηκε με την ανάπτυξη δεκάδων πρωτότυπων οχημάτων, όπως το Ford Ghia Via και το Aston Martin Lagonda Vignale, όταν η βρετανική μάρκα ήταν μέλος της Ford
Aπό το 1995 έως το 2001 ηγήθηκε στο τμήμα σχεδιασμού της Mazda με τα μοντέλα MX-5 (2005) CX-7(2007). Ο Κάλουμ επέστρεψε στη Ford το 2006 και από το 2014 ανέλαβε το σχεδιαστικό τμήμα.
Επι της εποχής του «δημιούργησε» πολύ σημαντικά μοντέλα, όπως το κυρίαρχο στις πωλήσεις των ΗΠΑ F-150 pick-up, το ηλεκτρικά σπορ Mustang Mach-E και το εκτός δρόμου Bronco. Μια ονομασία που επαναφέρει στη σήμερα η Ford με ένα μοντέλο στο οποίο κυριαρχεί η εξατομίκευση.
Eπι της εποχής του επαναλανσαρίστηκε το brand Lincoln, αυτοκίνητα συνυφασμένα με την πολυτέλεια
Πριν από τη Ford, πέρασε από την G.M. σχεδιάζοντας για Opel, Vauxhall, Saab, τη Lotus, την Audi και τη Mercedes στην Ιαπωνία.
Εργάστηκε επίσης για τη Chrysler στη Βρετανία και για την PSA (Peugeot- Citroen) στη Γαλλία σε επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα.
Για να δούμε λοιπόν ο Λο τι φρέσκες σχεδιαστικές ιδέες θα φέρει και τι προσανατολισμούς θα ακολουθήσει η Ford, σε μια εποχή που όλα αλλάζουν.