Tρείς ημέρες διήρκεσε ο κύκλος δοκιμών για το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Opel, το Corsa-e, συμπληρώνοντας 1.500 χλμ.
Στο bucket κάθισαν τρεις οδηγοί αγώνων, οι Γκρίμπελ (που με Skoda Fabia R5, Citroen C3 R5 έχει συμμετάσχει σε αγώνας του ERC), o Ρότερ και μια παλιά δόξα, ο Στράισεκ.
Με ηλεκτροκινητήρα 100 KW, (130 ίπποι) ολοκλήρωσαν απόσταση που ισοδυναμεί με δύο ράλι του γερμανικού πρωταθλήματος, ακολουθώντας πιστά το πρόγραμμα σε ο,τι είχε να κάνει με τις απλές διαδρομές, τις Ειδικές Διαδρομές, ενώ στο service –park οι τεχνικοί έδωσαν φάρος με τη φόρτιση, τη διαχείριση της θερμοκρασίας της μπαταρίας, τις ρυθμίσεις του λογισμικού, την απόδοση των φρένων, καθώς όλα δοκιμάστηκαν για πρώτη φορά σε συνθήκες ράλι.
Opel: Ποια κορυφή κατέκτησε το νέο Corsa Ultimate;
Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν, αναλύονται, και οι προετοιμασίες ξεκίνησαν για ένα ακόμα κύκλο δοκιμών, ώστε το Corsa-e Rally να είναι έτοιμο καθ΄όλα πριν από τις παραδόσεις στις ομάδες.
Στα ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, ειδικά στα ράλι, που οι θεατές είναι δίπλα στην όλη διαδικασία, και όχι στις εξέδρες όπως στις πίστες, το πιο σημαντικό είναι η προστασία τους το οποίο έχει να κάνει με τη γείωση.
Μην ξεχνάμε ότι στα ράλι υπάρχουν έξοδοι από το δρόμο, με τους θεατές να τα επαναφέρουν ώστε να συνεχίσουν την προσπάθειά τους.
Εκεί θεωρούμε ότι η Opel με μονώσεις και γειώσεις θα έχει λύσει το όποιο πρόβλημα, έχοντας λάβει την έγκριση από το τεχνικό τμήμα της FIA, καθώς χωρίς την έγκριση, όπως ακριβώς αναγράφεται στο δελτίο αναγνώρισης, δεν μπορεί να συμμετάσχει σε επίσημους αγώνες.
Η Opel με το Corsa-e Rally έχει προγραμματίσει 8 αγώνες για την επόμενη χρονιά στη Γερμανία.
Πάντως όπως και να το κάνουμε το μέλλον των ράλι (;) το φέρνει η Opel στο σήμερα με τρόπο ζωηρό.