Ο Φερνάντο Αλόνσο πιστεύει πως δεν είναι δικό του πρόβλημα αν η αργή οδήγησή του στο τέλος του γκραν πρι του Μονακό εκνεύρισε τον Λιούις Χάμιλτον.
Μετά το τρακάρισμα του Σουμάχερ και την κόκκινη σημαία, ο 7ος, τότε, Αλόνσο, έβαλε μέση γόμα ώστε να ολοκληρώσει τον αγώνα. Ο ρυθμός του Ισπανού, ωστόσο, ήταν φανερά πολύ πιο αργός από τα προπορευόμενα μονοθέσια. Έχανε περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα από τους πρώτους και κάτι λιγότερο από τον Νόρις που βρισκόταν μπροστά του. Η Alpine ενημέρωσε πως το μονοθέσιο του Αλόνσο δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα, κάτι που εκνεύρισε τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος προσπαθούσε να βρει απεγνωσμένα τρόπο να προσπεράσει!
«ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ»
Μετά τον αγώνα, ο Αλόνσο εξήγησε πως σύμφωνα με τους υπολογισμούς των μηχανικών του, έπρεπε να κατεβάσει ρυθμό για να καταφέρει να τερματίσει χωρίς άλλη αλλαγή ελαστικών.
«Νομίζω πως τα ελαστικά μου δεν ήταν στην κατάσταση που χρειαζόταν για να βγάλω ακόμη 33 γύρους που απέμεναν,» είπε ο Ισπανός.
«Ήταν ένας αγώνας ταχύτητας, είχαμε δύο επιλογές: Να βάλουμε ξανά τα σκληρά ελαστικά που είχαμε στην αρχή, ή να χρησιμοποιήσουμε τη μέση γόμα. Επιλέξαμε το δεύτερο, όμως υπολογίστηκε πως η «ζωή» τους ήταν μικρότερη των 33 γύρων.
«Δεν ξέραμε αν θα μπορούσα να τερματίσω το γκραν πρι και έτσι έκανα μεγάλη διαχείριση των ελαστικών μου για 15 γύρους. Στους υπόλοιπους πίεσα, όταν μου είπαν πως ο Εστεμπάν [Οκόν] πήρε ποινή.
Ο Χάμιλτον παραδέχθηκε μετά τον αγώνα, πως ήταν «κάπως εκνευριστικό» να μένει πίσω από τον Αλόνσο για τόσους γύρους και με τόσο αργά στιντ, προσθέτοντας πως έκανε απλά… βόλτες, πίσω από την Alpine!
Όταν ο Αλόνσο πληροφορήθηκε σχετικά με τις δηλώσεις του Χάμιλτον, απάντησε: «Δεν είναι δικό μου πρόβλημα αυτό.» Προσέθεσε, μάλιστα, πως ήταν «εξαιρετικά εύκολο» να κρατήσει τη Mercedes του Βρετανού πίσω του, λόγω της δυσκολίας προσπεράσεων στο Πριγκιπάτο.