Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και για την Alpine Α110, καθώς φαίνεται ότι κανείς δε μπορεί να ξεφύγει από την πρίζα.
Για το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της μας προετοιμάζει η Alpine, μέσα από το πρωτότυπο A110 E-ternité, το οποίο είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και περιγράφεται ως «κινητό εργαστήριο τεχνολογίας». Πρεμιέρα θα κάνει το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Γκραν Πρι της Γαλλίας, ενώ ταυτόχρονα θα γιορτάσει τα 60α γενέθλια της A110.
Παρατηρήστε στο νέο A110 E-ternité το αποσπώμενο πάνελ της οροφής, το οποίο η Alpine τονίζει ότι δεν επηρεάζει την ακαμψία του αμαξώματος. Το υλικό που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή του καπό, της οροφής, του πίσω παραθύρου, της μάσκας, της πλάτης των καθισμάτων και της πίσω ποδιάς είναι οικολογικό και εξίσου ισχυρό με το ανθρακόνημα. Στο εσωτερικό το σύστημα πολυμέσων για να λειτουργήσει χρειάζεται το tablet του οδηγού, καθώς δεν υπάρχει οθόνη, ενώ το ηχοσύστημα πλέον έχει οχτώ ηχεία.
Πώς λοιπόν η Alpine μετέτρεψε το A110 σε ηλεκτρικό όχημα; Η απάντηση είναι απλή, εκμεταλλευόμενη την τεχνογνωσία της Renault. Για παράδειγμα, από το νέο ηλεκτρικό Megane E-Tech προέρχονται οι μονάδες της μπαταρία του, η οποία έχει χωρητικότητα 60 kWh, ενώ με μια πλήρη φόρτιση της υπόσχεται αυτονομία 420 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Υπάρχουν τέσσερις μονάδες μπαταρίας τοποθετημένες στο μπροστινό τμήμα και άλλες οκτώ τοποθετημένες στο πίσω τμήμα. Έτσι το A110 E-ternité επιτυγχάνει σχεδόν ιδανική κατανομή βάρους 42/58. Σχεδόν ίδια με το A110 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπου η κατανομή βάρους είναι 43/57.
Η μπαταρία ζυγίζει 392 κιλά, ενώ σύμφωνα με την Alpine το A110 E-ternité είναι 258 κιλά βαρύτερο, επομένως έπρεπε να γίνουν επεμβάσεις στην ανάρτηση. Τοποθετήθηκαν μοναδικά ελατήρια, τροποποιημένη πίσω αντιστρεπτική μπάρα και αμορτισέρ Ohlins.
Παρά το αυξημένο βάρος μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,5 δευτ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Το A110 E-ternité διαθέτει ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω τμήμα, απόδοσης 242 ίππων και 300 Nm ροπής, ενώ συνοδεύεται από ένα μοναδικό κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη δυο σχέσεων.