Η Alpine ετοιμάζεται για επανάσταση, καθώς σκοπεύει να αναγεννηθεί και να επεκτείνει σημαντικά τη γκάμα της.
Πρόκειται για το όραμα που έχει εκφράσει ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Renault (στον οποίο ανήκει η Alpine), Λούκα ντε Μέο, μέσα από το στρατηγικό πλάνο ονόματι “Renaulution”. Σύμφωνα λοιπόν με την επίσημη ανακοίνωση η Alpine σκοπεύει μέχρι το 2030 να παρουσιάσει συνολικά επτά νέα μοντέλα.
Αναλυτικότερα, το 2024 αναμένεται το νέο αστικών προδιαγραφών και συνάμα σπορ ηλεκτρικό μοντέλο A290, το οποίο θα ανήκει στην κατηγορία Β, ενώ βασιστεί στην πλατφόρμα CMFB-EV των επερχόμενων Renault 4 και 5. Επίσης το 2025 θα υποδεχτούμε ένα Crossover GT της κατηγορίας C, για το οποίο γνωρίζουμε μόνο ότι θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Alpine στη Διέππη της Γαλλίας.
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι στο εν λόγω εργοστάσιο, όπου απασχολούνται 343 εργαζόμενοι, το 2017 επενδύθηκαν 36 εκατομμύρια ευρώ για το νέο A110. Σχεδόν 7 χρόνια μετά την κυκλοφορία του, το A110 είναι το σπορ αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στη Γαλλία και συγκαταλέγεται στο top5 των σπορ μοντέλων στην Ευρώπη. Το 2022, οι τρεις συλλεκτικές του εκδόσεις (η A110 GT J. Rédélé, η A110 Tour de Corse 75 και η A110 R Fernando Alonso) εξαντλήθηκαν σε μόλις 30 λεπτά.
Το ηλεκτρικό Alpine A110
Μέχρι το τέλος του 2026 θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα το αμιγώς ηλεκτροκίνητο A110, το οποίο θα σηματοδοτήσει την πλήρως ηλεκτρική γκάμα της Alpine και τη μηδενική παραγωγή άνθρακα το 2030. Προκειμένου να ακολουθήσει το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης η Alpine θα αναπτύξει τη δική της αρθρωτή πλατφόρμα APP (Alpine Performance Platform), η οποία θα επωφεληθεί από την τεχνογνωσία SDV (Software-Defined Vehicle) της Ampere, ενώ θα επενδύσει και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης υδρογόνου. Η Verkor θα της παρέχει μπαταρίες υψηλής απόδοσης που κατασκευάζονται στη Δουνκέρκη.
Στόχος της Alpine είναι να μετεξελιχτεί από μια εξιδεικευμένη σε μια παγκόσμια μάρκα. Τα νέα μοντέλα θα ενισχύσουν την παρουσία της σε βασικές της αγορές στην Ευρώπη και την Ιαπωνία, ενώ από το 2027 θα κυκλοφορήσουν σε Η.Π.Α και Ασία.
Εκτός από τα δικά της σημεία πώλησης, η εταιρεία θα μπορέσει να αξιοποιήσει το δίκτυο διανομής του Ομίλου Renault. Το ανθρώπινο δυναμικό της Alpine αποτελείται από σχεδόν 2.000 υπαλλήλους, διαθέτει 140 σημεία πώλησης, πέντε εγκαταστάσεις σχεδιασμού και κατασκευής.