Σίγουρα η Porsche Taycan Cross Turismo απευθύνεται στους λάτρεις της περιπέτειας και της φύσης.
Πρώτον, διότι έχει off-road χαρακτήρα και δεύτερον γιατί σέβεται απόλυτα το περιβάλλον, καθώς ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. Τι γίνεται όμως εκεί που τελειώνει ο δρόμος στο βουνό και αρχίζουν τα στενά μονοπάτια;
Τότε ο οδηγός της Taycan Cross Turismo καβαλάει το ποδήλατο του και συνεχίζει. Πώς όμως θα το μεταφέρει μέχρι εκεί; Η Porsche Tequipment παρουσίασε μια καινοτόμα βάση μεταφοράς ποδηλάτων, ειδικά για την Taycan Cross Turismo.
Ενσωματώνεται στο πίσω τμήμα του οχήματος, εύκολα σε τρία βήματα. Η διαδικασία είναι απλή και ασφαλής επειδή κάθε βήμα κλειδώνει το προηγούμενο, ενώ η Porsche χρησιμοποιεί τον ιαπωνικό όρο “poka-yoke”. Με αυτόν τον όρο οι μηχανικοί τονίζουν ότι όταν συναρμολογείτε ένα εξάρτημα, δε μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα, αν στο προηγούμενο δεν έχετε κάνει κάτι σωστά.
Δείτε ακόμα: Άστραψε μέσα στο «Ρινγκ» και βρόντηξε τα χρονόμετρα η νέα Porsche 718 Cayman GT4 RS (video)
Επανερχόμαστε όμως στη βάση μεταφοράς ποδηλάτων, η σταθερότητα της οποία έχει δοκιμαστεί ακόμα και με υψηλές ταχύτητες μέσα στην ιταλική πίστα Nardo, ενώ η χαμηλή της θέση επηρεάζει ελάχιστα την αεροδυναμική της Taycan Cross Turismo, άρα και την κατανάλωση ενέργειας.
Σημειώνεται ακόμα ότι η απόσταση των 38 εκατοστών (αντί των 20 εκατοστών όπως συνηθίζεται) ανάμεσα στις ράγες φόρτωσης, διευκολύνει τα τιμόνια και τα πεντάλ των ποδηλάτων να μη χτυπάνε μεταξύ τους και η φόρτωση να γίνεται πιο εύκολα. Παράλληλα εξασφαλίζει πρακτικότητα, καθώς η πρόσβαση στο χώρο των αποσκευών δεν εμποδίζεται.
Η νέα βάση μεταφοράς ποδηλάτων είναι 20 κιλά ελαφρύτερη σε σύγκριση με τις συμβατικές, καθώς στα δομικά της υλικά υπάρχει μείγμα από κράματα αλουμινίου, χάλυβας υψηλής αντοχής και πλαστικά ενισχυμένα με ίνες. Αντέχει μέχρι 50 κιλά, επομένως μπορεί να φιλοξενήσει και τρίτο ποδήλατο, μέσω ενός κιτ επέκτασης.