Ευχάριστη έκπληξη ήταν η παρουσία του υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη στα δοκιμαστικά της ανάβασης Κύμης. Έζησε λοιπόν ο υφυπουργός από κοντά το κλίμα των αναβάσεων, σε μια εποχή που η ΟΜΑΕ είναι βουτηγμένη στα προβλήματα.
Ας δούμε όμως τι έγινε στις κατατακτήριες
Τα χρονομετρημένα ξεκίνησαν με το Ενιαίο, με τα Skoda Fabia 1.2 Turbo, ταχύτερος και στα τρία σκέλη των δοκιμών ήταν ο Μιχάλης Δουλτσίνος, με τον Ιωάννη Χαραλαμπόπουλο να βρίσκεται πολύ κοντά σε χρόνους. Ο Ευστάθιος Κουκέας βρέθηκε στην δεύτερη θέση στα τρία από τα τρία σκέλη των δοκιμών, με τον Αλέξανδρο Χαλιβελάκη να είναι εξίσου γρήγορος και στα τρία σκέλη.
Στην συνέχεια τα αυτοκίνητα της ομάδας Ν, πήραν την σκυτάλη, με τον Μηνά Μπενή Mitsubishi Lancer EVO IX, να είναι ταχύτερος και στα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών. Πίσω του βρέθηκαν οι Γιάννης Ποτουρίδης Subaru Impreza 555, και Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος Mitsubishi Lancer EVO IX.
Στην ομάδα Α, απόλυτος κυρίαρχος ο Μιχάλης Ευθυμίου Ford Escort Cosworth RS, εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του, όντας ταχύτερος και στα τρία σκέλη από τον Παναγιώτη Λιώρη Ford Escort Cosworth RS, ο οποίος δεν κατάφερε να κινηθεί όσο γρήγορα θα ήθελε. Στην τρίτη θέση ο ταχύτατος Βασίλειος Μπάτζανος Citroen Saxo VTS, εντυπωσίασε με τους χρόνους του κατά την διάρκεια των χρονομετρημένων δοκιμών.
Με τον Αλέξανδρο Τσιόγκα Citroen AX Sport 1.6, να είναι ταχύτερος σε όλα τα σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών στην ομάδα Ε, ο Γεώργιος Κουρνιάτης Ford Escort RS 2000, το μόνο που κατάφερε να βρίσκεται σταθερά δεύτερος στα δύο από τα τρία σκέλη των δοκιμών. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Δημήτριος Τσούργιαννης Peugeot 106 Rallye, ο οποίος ανέβηκε στα δύο πρώτα σκέλη.
Στην κατηγορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων, τη Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος Ford Focus RS, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε όλα τα σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών. Πίσω του βρέθηκε ο Παναγιώτης Σολδάτος Ford Fiesta 2.0 Turbo, ο οποίος κατάφερε να πλησιάσει τους χρόνους του πρωταθλητή μόνο στο πρώτο σκέλος. Ο Ευάγγελος Γεραλής Mitsubishi EVO VIII, βρέθηκε στην τρίτη θέση στα δύο από τα τρία σκέλη, με τον Πασχάλη Χατζημάρκο Mitsubishi EVO IX, να έχει μια μικρή έξοδο και να βρίσκεται λίγο πίσω. Ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος Ferrari 458 Challenge, εντυπωσίασε με το πόσο ταχύτατα κατάφερε να κινηθεί στη στενή διαδρομή της Κύμης.
Στα Ιστορικά, ο Γεώργιος Μαγγίδας Ford Escort RS 2000, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος, με τον Γιάννη Κάτσικα Ford Escort MK2 RS 2000, να απαντά στο δεύτερο σκέλος όντας ταχύτερος. Σταθερά πίσω τους στη τρίτη θέση ο Λεωνίδας Τσαγγαράς Opel Ascona 400.
Τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές
Ενιαίο Μιχαήλ Δουλτσίνος Skoda Fabia 1.2 Turbo
” Στην αρχή η διαδρομή γλιστρούσε αρκετά, στο δεύτερο σκέλος ανεβήκαμε ταχύτερα και ρίξαμε τον χρόνο μας. Καταφέραμε και κάναμε και το τρίτο σκέλος και εκεί πετύχαμε ακόμη καλύτερο χρόνο. Θα κάνουμε ότι καλύτερο και στον αυριανό αγώνα.”
Ομάδα Ν Μηνάς Μπενής Mitsubishi Lancer EVO IX
” Όλα κύλησαν πολύ όμορφα, το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν υπήρχε κόσμος να μας χειροκροτήσει. Αύριο θα προσπαθήσουμε να κινηθούμε ακόμη ταχύτερα.”
Ομάδα Α Μιχαήλ Ευθυμίου Ford Escort RS Cosworth
” Είχα ως στόχο να κινηθώ από την αρχή πολύ γρήγορα και στόχος μου ήταν να κατεβάσω τους χρόνους μου. Τελικά το κατάφερα και είμαι πολύ χαρούμενος, βέβαια μην ξεχνάμε ότι αύριο στον αγώνα κρίνονται όλα. Υπάρχει έντονος συναγωνισμός και αυτό είναι πολύ θετικό καθώς βοηθάει στο να κατέβουν οι χρόνοι. Ακόμη ένα θετικό στοιχείο είναι το καινούργιο οδόστρωμα που παρά ότι είναι ακόμη φρέσκο είναι σε καλή κατάσταση.”
Ομάδα Ε Αλέξανδρος Τσιόγκας Citroen AX Sport 1.6
” Σήμερα κύλησαν για εμάς όλα πολύ καλά. Στα δύο πρώτα σκέλη δεν κάναμε κάποιες αλλαγές καθώς το στήσιμο του αυτοκινήτου ήταν πολύ καλό από τον προηγούμενο αγώνα. Λίγο πριν το τρίτο σκέλος είχαμε ένα μικρό πρόβλημα αλλά το διορθώσαμε και καταφέραμε με καινούργια ελαστικά να πετύχουμε έναν αξιόλογο χρόνο. Ευελπιστώ να έχω αύριο έναν καλό αγώνα.”
Formula Saloon Μάριος Ηλιόπουλος Ford Focus RS
” Τα πράγματα κύλησαν ομαλά και είμαστε χαρούμενοι με το αποτέλεσμα. Ο αγώνας βέβαια είναι αύριο. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους.”
Ιστορικά Ιωάννης Κάτσικας Ford Escort MK2 RS 2000
” Πιέσαμε όσο μπορούσαμε και είχαμε ένα καλό αποτέλεσμα σήμερα. Δοκιμάσαμε αρκετά πράγματα και στόχος μας είναι να το διασκεδάσουμε και να κάνουμε μια καλή εμφάνιση.”
Υπενθυμίζουμε πως η 18η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” θα μεταδοθεί ζωντανά μέσα από το διαδικτυακό κανάλι Sportal TV.
Να σημειωθεί ότι η 18η ανάβαση Κύμης που φέρει την ονομασία “Γιάννης Ηλιόπουλος” θα διεξαχθεί με βάση τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, καθώς και βάσει του εγκεκριμένου Υγειονομικού Πρωτοκόλλου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων. Όπως προβλέπεται από τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που ισχύουν αυτή τη στιγμή, ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία θεατών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 18ης Ανάβασης Κύμης
Εκκίνηση αγώνα: Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, ώρα 11:30
Tελικός Τεχνικός: Έλεγχος Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, μετά τη λήξη του 2ου σκέλους , στον χώρο του Parc Fermé
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων: Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, ώρα 14:30
Απονομή Επάθλων: Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, Κεντρική πλατεία Κύμης, μετά την λήξη του αγώνα
Φωτογραφίες: Νίκος Αλεξίου